سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۵۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اعلام کرد:

پخت و توزیع روزانه 10 هزار پرس غذای گرم در مرز خسروی

حجت الاسلام صالحی، گفت: موکب امام خامنه ای(مدظله العالی) مستقر در مرز بین المللی خسروی، روزانه با پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کند.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، با اشاره به خدمت رسانی مواکب مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه به زوار اربعین، از ورودی استان در شهر کنگاور تا پایانه مرزی خسروی، به خبرنگار پیام خبر گفت: بزرگترین موکب اوقاف در پایانه بین المللی خسروی به نام موکب امام خامنه ای(مدظله العالی) دایر شده است.

وی اظهار کرد: این موکب با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به عنوان استان معین در پایانه مرز خسروی برپا شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، ابراز کرد: خادمان حسینی در موکب امام خامنه ای(مدظله العالی) روزانه با پخت و توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم از زوار همایش عظیم پیاده روی اربعین پذیرایی می‌کند.

 

وی در ادامه از برپایی ۱۵ موکب‌ در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه مسیر تردد زوار پیاده‌روی اربعین در استان کرمانشاه خبر داد.

 

حجت الاسلام صالحی، گفت: موکب مستقر در آستان مطهر امامزاده باقر(ع) بیستون نیز آمادگی پذیرایی و اسکان زوار اربعین را به هر میزان از مراجعه کنندگان را دارد.

 

وی در تشریح برنامه های فرهنگی و تبلیغی در مواکب این اداره کل، عنوان کرد: در همین راستا ۴۰ مبلغ(۲۰ مبلغ بومی و ۲۰ مبلغ اعزامی) برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در بقاع متبرکه استان مستقر شده اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، برنامه های پیش بینی شده تبلیغی با حضور مبلغان در این مواکب را از قبیل برپایی نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به سوالات شرعی و ... برشمرد.

 

وی در پایان از فراهم بودن زیرساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی به عنوان نزدیکترین نقطه مرزی کشورمان به کربلای معلی، از زوار اربعین خواست تا این پایانه مرزی را برای تشرف به عتبات عالیات و شرمت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی انتخاب کنند.

 

کد خبر 202358

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید