جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۲۳:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نائب‌ رئیس کمیته خدمات شهری ستاد هماهنگی اربعین فارس خدمات رسانی در موکب احمد بن موسی (ع) شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه را تشریح کرد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، غلامرضا غلامی در موکب حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه به خدمات انجام‌شده اشاره و اظهار کرد: این موکب در موضوعات حمل‌ونقل زوار از پارکینگ تا پایانه مرزی، اسکان و ارائه خدمات بهداشتی به زوار، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، گردشگری مذهبی و تکریم خانواده، تنظیف مرز شلمچه و پاکسازی سطح خرمشهر از نخاله و زباله، به مردم و زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی‌می‌کند.

 

نائب‌ رئیس کمیته خدمات شهری ستاد هماهنگی اربعین فارس در ادامه به تشریح این خدمات پرداخت و افزود: حمل‌و نقل زوار از پارکینگ تا پایانه مرزی با استعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس و ۱۶۰ راننده در حال انجام است.

 

 وی به تنظیف کل مرز شلمچه با ظرفیت ۴۰۰ نفر نیروی پاکبان و دستگاه‌های مختلف تنظیف و پرس زباله و نصب ۶۰۰ سطل ۶۶۰ لیتری زباله در طول مسیر اشاره و بیان کرد: پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌ها و زباله‌های سطح شهر خرمشهر از دیگر اقدامات شهرداری شیراز در راستای خدمات‌رسانی بهتر به زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مردم است.

 

غلامی به مبحث اسکان زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه به استعداد یک هزار و ۲۰۰ زائر برای استراحت شب به همراه سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد و گفت: خدماتی مثل حمل کانکس با جرثقیل جهت استفاده موکب‌های دیگر در مواقع لزوم و انجام خدمات ایمنی توسط نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی جهت بهره‌وری زائرین از خدمات این موکب اشاره کرد.

 

جانشین ستاد اربعین شهرداری شیراز به مباحث فرهنگی در موکب خادمین حضرت احمدبن‌موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز نیز اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین هدف در این مبحث تکریم خانواده با محوریت مادر و کودک و تبیین گردشگری زیارتی شهر مقدس شیراز با موضوعیت سومین حرم اهل بیت(ع) است.

 

کد خبر 202398

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید