چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهردار منتخب شیراز گفت: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند.

به گزارش پیام خبر، محمدحسن اسدی در افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت با اشاره به نقش بی بدیل نمایشگاه‌ها در سراسر دنیا اظهار کرد: نمایشگاه‌ها معمولا محلی برای توافقات، تفاهمات و قراردادهای قابل توجهی هستند که در آن مبادله و منعقد می‌شود. 

شهردار شیراز با قدردانی از اقدامات مدیریت نمایشگاه بین‌المللی فارس و حمایت مجموعه استانداری فارس از نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه بین‌المللی فارس نیز تبدیل به محلی برای توافقات و تفاهمات بزرگ شود.

وی بیان کرد: شهرداری شیراز تلاش می‌کند تا با کمک به نمایشگاه بین‌المللی فارس، ظرفیت‌های بسیار زیاد آن را فعال کند. 

اسدی همچنین با تصریح بر جایگاه امروزه نفت و گاز و پتروشیمی که علی‌رغم پیشرفت صنعت و تکنولوژی هنوز جایگزین لازم و قابل توجهی برای آن پیدا نکرده‌‌ایم، بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس و جنوب کشور محل اصلی استخراج نفت و گاز هست، آمادگی خود را در شهرداری شیراز برای همکاری با این حوزه در ابعاد اداری و امکانات و تفرج‌گاه‌ها اعلام می‌کنیم.

بنابراین گزارش، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در صنعت نفت، ۲۱ تا ۲۴ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز برقرار است.

1215

 

کد خبر 202439

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید