پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۰۱
زمان مطالعه: 4 دقیقه
دراگان اسکوچیچ از پیشنهاد فدراسیون فوتبال در خصوص سرمربیگری تیم ملی امید ناراحت است، مشروح صحبت های وی را در این گزارش می خوانید.

به گزارش پیام خبر، به نقل از خبر ورزشی، در خبرها داشتیم فدراسیون فوتبال از دراگان اسکوچیچ خواسته است هتل المپیک (هتل محل اقامت خود) را ترک کند! هر چند هنوز فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ تسویه نکرده اما این مربی کروات امیدوار است با ماندن در ایران بتواند بدون شکایت به فیفا بتواند دستمزدش را بگیرد. اسکوچیچ گرچه مدتی است سکوت کرده اما حرف‌های بسیاری دارد و به واسطه یک دوست مشترک توانستیم تازه‌ترین صحبت‌ها یا درد دل این مربی کروات را بشنویم. اگر شما هم کنجکاوید بدانید این روزها دراگان اسکوچیچ چه می‌کند و چه در سر دارد، با ما و تازه‌ترین درددل اسکوچیچ همراه باشید:

قول دوشنبه را برای تسویه داده‌اند

فدراسیون به من و دستیارانم از جمله وحید هاشمیان قول داده اند تا روز دوشنبه هفته جاری دستمزدمان را پرداخت کند. اگر هم من در ایران مانده ام به خاطر این است که نمی‌خواهم کار به شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کنم.

از تیم ملی عراق و ۴ باشگاه پیشنهاد دارم

در حال حاضر فدراسیون فوتبال عراق به من پیشنهاد همکاری داده است تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرم. همچنین یک باشگاه قطری و یک تیم اماراتی نیز پیشنهاداتی داده اند ضمن آن که از داخل ایران هم دو پیشنهاد لیگ برتری دارم. هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم و فعلا اولویت من تسویه حساب با فدراسیون فوتبال ایران است.

کی‌روش باید هم تشکر می‌کرد!

درخصوص تشکر کارلوس کی‌روش از خودم باید چه بگویم؟ یک تیم صعود کرده به جام جهانی با دو فیفادی تحویل این مربی شده و باید هم تشکر می‌کرد. من حرف خاصی در مورد او ندارم و ترجیح می‌دهم بیشتر از این صحبت نکنم.

اعتراض می‌کردم الان سرمربی ایران بودم

شاید ایراد از من اسکوچیچ باشد که آدم سازگاری برای فوتبال ایران بودم. اگر زمانی که بازی با تیم ملی کانادا کنسل شد، داد و فریاد و اعتراض می‌کردم الان سرمربی تیم ملی ایران بودم. من هم می‌توانستم فریاد بکشم و اعتراض کنم اما ساختم و کنار آمدم که شاید هم اشتباه کردم!

اصول اخلاقی را رعایت کردم؛ علیه من توطئه کردند

در اوج گرما به من گفتند که بین اردوی کیش و قطر یکی را انتخاب کنم! اگر به جزیره کیش می‌رفتیم دیگر نمی‌توانستیم بازی دوستانه انجام دهیم و به همین خاطر هم با اردوی قطر موافقت کردم. همان زمان هم می‌توانستم اردوی قطر درگرمای کشنده این کشور و بازی با الجزایر را لغو کنم و سرمربی تیم ملی ایران بمانم اما اصول اخلاقی را رعایت کردم. اصول اخلاقی را رعایت کردم اما از همان زمان شروع به توطئه علیه من کردند. به چه جرمی؟ سریع‌ترین صعود ایران به جام جهانی؟!

فقط ۴ نفر تولدم را تبریک گفتند؛ بقیه ترسیدند

یکی از مسائلی که خیلی من را اذیت کرد این بود که از میان بازیکنان تیم ملی فقط علیرضا بیرانوند، وحید امیری، شجاع خلیل زاده و سردارآزمون تولدم را تبریک گفتند. بقیه بازیکنان ترسیدند تولد مربی خود را تبریک بگویند و این موضوع برای همیشه در خاطر من خواهد ماند!

پیشنهاد سرمربیگری تیم امید توهین آمیز و بی احترامی بود!

یکی دیگر از مواردی که خیلی به من برخورد پیشنهاد سرمربیگری تیم امید بود! من را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران که موفق شده تیمش را به جام جهانی قطر برساند به فدراسیون دعوت کردند و گفتند جانشین مهدی مهدوی کیا شوم! این پیشنهاد توهین آمیز و بی احترامی هم به من و هم مهدی مهدوی کیا بود که هنوز سرمربی تیم امید است. حرف‌های زیادی دارم که در یک برنامه تلویزیونی خواهم زد! در رابطه با اتفاقاتی که در ایران تجربه کردم و برخورد فدراسیون با خودم حرف‌های زیادی دارم که به زودی در یک برنامه تلویزیونی همه آنها را بیان خواهم کرد.

 

کد خبر 202491

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید