جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نمایش محشر در تحقق جهاد تبیین موثر است و تبیین الگوهای رفتاری مناسی برای مردم و مسئولان است.

به گزارش پیام خبر، مهدی نصیری قره قانی، ضمن حضور در محل اجرای نمایش میدانی محشر در شیراز گفت: با توجه به نمایش میدانی فصل شیدایی در سال گذشته در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تخمین حدود ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان برای تماشای نمایش محشر را داشتیم و خوشبختانه طرح آن تهیه شد و تمام دستگاه ها پای کار آمدند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: ردیف بودجه برای این نمایش امسال به اجرا رسید و امیدواریم که اجرای چنین نمایش هایی در شیراز ادامه یابد و جذابیت نمایش های میدانی برای مخاطبان بسیار زیاد است و در چند شب اول تمام صندلی ها رزرو شده و شاهد استقبال بیشتر مردم در شب های آتی از نمایش محشر خواهیم بود.

نصیری تاکید کرد: محتوای این نمایش در زندگی مادی بسیار لازم توجه است تا مردم و مسئولان به اعمال و رفتار خود در زندگی توجه بیشتری کنند و این نمایش در فرهنگ سازی اسلامی و رفتار ما بی شک نقش بسزایی دارد.

وی افزود: چنین نمایش هایی در جهاد تبیین موثر است و یکی از روش های تبیین، نمایش زنده است و می تواند اثرگذاری ویژه داشته باشد و محشر تبیین الگوی رفتار و اعمال و مسئولیت های افراد جامعه است.

نصیری تصریح کرد: نمایش های میدانی با محوریت مذهبی اثر مطلوبی بر مخاطبان نوجوان و جوان می گذارد و تاثیر آنها از دروس و کتاب ها نیز بیشتر است زیرا به صورت عینی این مفاهیم را مشاهده می کنند.

 

کد خبر 202502

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید