جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر روابط عمومی استانداری فارس گفت: نمایش محشر در راستای تحقق جهاد تبیین به خوبی به تبیین زندگی پس از مرگ، دفاع مقدس، اربعین حسینی و ... می پردازد.

به گزارش پیام خبر، هادی بستام، با حضور در محل اجرای نمایش میدانی محشر در شیراز گفت: اجرای این نمایش فاخر میدانی جای تشکر دارد و شیراز به برگزاری چنین نمایش هایی نیاز دارد.

مدیر روابط عمومی استانداری فارس افزود: نمایش محشر در راستای تحقق جهاد تبیین به خوبی داستان زیبایی از جهان پس از مرگ را با داستانک هایی در خصوص اربعین حسینی، دفاع مقدس و معاد را روایت می کند و بسیار فاخر است و جامعه نیازمند اکران چنین نمایش هایی است.

وی بیان کرد: با زبان هنر به خوبی می توان مباحث مختلف را انتقال داد و با آحاد جامعه ارتباط خوبی برقرار کرد و هر جا به سراغ هنر رفتیم نتایج مطلوبی حاصل کرده ایم و از سازمان اوج بابت آن تشکر می کنیم و شاهد استقبال تماشاچیان بودیم.

بستام ادامه داد: مقام معظم رهبری موکدا بر جهاد تبیین تاکید ویژه دارند و در راستای جهاد تبیین باید عوامل هنری مانند نمایش محشر را در دستور کار قرار دهیم و با زبان نمایش و هنر مفاهیم اعتقادی و دستاوردهای خود را در جامعه تقویت کنیم.

وی گفت: انتقال این مفاهیم با کار هنری و روایتگری هنر به نسل نوجوان و جوان بسیار موثر واقع می شود و این نمایش های میدانی با رویکرد مذهبی و دینی با آداب و فرهنگ اسلامی ما منطبق است و بیشتر به دل نسل جوان می نشیند و اثر می گذارد و موجب تقویت دانش دینی نسل جدید خواهد شد.

 

کد خبر 202505

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید