سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۱۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: اجرای فاز اول رویداد تابستانه «انتقال تجربه و مهارت افزایی» موجب ایجاد فرصت مهارت افزایی یکصد مددجوی کمیته امداد فارس با همکاری ۲۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شیراز می شود.

به گزارش پیام خبر، مرتضی موصلی، امروز (دوشنبه 28 شهریور) در مراسم افتتاحیه رویداد تابستانه «انتقال تجربه و مهارت افزایی» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، گفت: فاز اول این رویداد با هدف مهارت افزایی یکصد مددجوی کمیته امداد فارس با همکاری ۲۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: رویداد «انتقال تجربه و مهارت افزایی» این دوره طی ۲ روز و در قالب پنج کارگاه با عناوینی همچون آشنایی با بوم کسب و کار، مدیریت بازاریابی و برندسازی، اصول و فنون مذاکره و ... برگزار می شود.

وی اضافه کرد: توانمندسازی اقتصادی از اولویت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فکری با استفاده از ظرفیت های بومی استان از رویکردهای کمیته امداد فارس است.

موصلی تاکید کرد: در حوزه اشتغال باید به سمت کسب و کارهای دانش بنیان حرکت کنیم و اجرای چنین کارگاه هایی می تواند الگویی برای شهرستان‌ ها در سطح کشور باشد.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح جلساتی با نماینده ولی فقیه در فارس و استاندار فارس داشتیم که حوزه کسب و کار از تاکیدات آنها هم بود و امیدواریم با ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر زیست‌ بوم استان فارس موفق باشیم.

محمدرضا قائدی هم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و کسب مهارت را برای دانشجویان همزمان با تحصیل فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افزود: پویش «همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال» از برنامه های خوب دانشگاه آزاد اسلامی شیراز است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در جهت دانشگاه نسل سوم گام برمی دارد و دانشگاهی کار آفرین و مهارت آموز است و آمادگی کامل برای فعالیت در حوزه مهارت افزایی دارد.

قائدی تاکید کرد: پویش «همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال» همزمان با تحصیل دانشجو اجرا می شود و هر دانشجو در هنگام ثبت نام در یکی از صنایع مورد علاقه خود می تواند مشغول به کار باشد تا در کنار اخذ مدرک تحصیلی، مهارتی هم کسب کرده باشد.

وی ادامه داد: پویش «همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال» ابتدا به صورت پایلوت در استان اصفهان شروع شد و پس از آن هم استان فارس آغازگر آن بوده است و امیدواریم مسئولان استان از این پویش حمایت لازم را داشته باشند.

 

کد خبر 202565

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید