پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تهیه کننده نمایش «محشر» گفت: نظر به استقبال بی نظیر و پر شور مردم شیراز، از اجرای نمایش میدانی «محشر» از یکم تا پنجم مهر این نمایش فاخر در ۲ سانس اجرا خواهد شد و بدین ترتیب یک سانس در ساعت ۱۹ و یک سانس دیگر ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، مصطفی فتاحی، با ابراز خرسندی از استقبال پرشور مردم شیراز در خصوص اجرای نمایش «محشر» گفت: نظر به استقبال بی نظیر و پر شور مردم شیراز، از اجرای نمایش میدانی «محشر» از یکم تا پنجم مهر این نمایش فاخر در ۲ سانس اجرا خواهد شد و بدین ترتیب یک سانس در ساعت ۱۹ و یک سانس دیگر ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.
تهیه کننده نمایش «محشر» افزود: بر این اساس در پنج شب پایانی نمایش میدانی «محشر» فرصت بیشتری برای تماشاچیان علاقمند به دیدن این نمایش فراهم خواهد شد و مردم می توانند برای تهیه بلیت رایگان به وب سایت Namaticket.ir مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: از آنجا که در این نمایش فاخر چند رسانه ای با استفاده از ابزار هنر و خلاقیت در استفاده از صحنه، نور، صدا و جلوه های ویژه میدانی سعی شده تا به انتقال مفاهیم دینی مانند معاد، حق الناس، نیکی به مادر و بزرگداشت شهدا پرداخته شود از سوی اقشار مختلف مردم شیراز شاهد استقبال بی نظیری در شب های اجرا هستیم که برای رضایت خاطر آنها در هر شب از اول مهرماه ۲ سانس اجرا خواهیم داشت.
اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» به همت سازمان هنری رسانه ای «اوج» و مرکز هنری رسانه ای محرم و با مشارکت شهرداری شیراز و فرماندهی سپاه فارس از ۲۲ شهریور در گود سیمان شیراز آغاز شده و تا ۵ مهر ادامه خواهد یافت و علاقمندان می توانند از طریق وب سایت Namaticket.ir به صورت رایگان اقدام به رزرو بلیت کنند.

 

کد خبر 202601

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید