پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
چهارشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر حوزه های علمیه فارس گفت: نمایش «محشر» دارای ابعاد معرفت افزایی است که با ارزیابی آن از سوی مخاطبان می توان آن را در سال های بعدی به شکل گسترده و عمیق تری اجرا کرد.

به گزارش پیام خبر، حجت الاسلام محمد استوار میمندی، پس از تماشای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: نمایش محشر یک کار فاخر از سازمان اوج است که در تحقق جهاد تبیین نقش موثری دارد و به کارهای هنری مانند «محشر» در عرصه جبهه انقلاب اسلامی نیاز جدی داریم.

مدیر حوزه های علمیه فارس افزود: نمایش هایی با سبک «محشر» باید حمایت شوند و در طول سال استمرار داشته باشند زیرا فرصت مطلوبی برای تقویت باورهای دینی مردم سومین حرم اهل بیت (ع) است.

وی اضافه کرد: در نمایش «محشر» شاهد جلوه های ویژه و داستان قوی بودیم و مکان اجرای نمایش هم وسیع است و فرصت حضور طیف وسیعی از مردم را فراهم کرده است و شاهد حضور بازیگران متعددی بودیم که خروجی آن کار هنری در جبهه انقلاب است.

حجت الاسلام استوار میمندی تاکید کرد: با توجه به حجم شبهات ایجاد شده میان جوانان ما با ارائه محتوای قوی آموزه های دینی می توانیم موفق عمل کنیم و تمام اقشار جامعه را به سوی چنین موضوعاتی که اصول دین هستند جذب کنیم و این نمایش در بیداری فطرت الهی افراد مختلف در جامعه می تواند موثر واقع شود.

وی گفت: «محشر» برای قشر مذهبی و متوسط جامعه اثربخش است و دارای ابعاد معرفت افزایی و تعمیق باورهای دینی است و باید با ارزیابی این نمایش و نظر سنجی از مخاطبان آن را در دوره های بعد تقویت کرد.

 

کد خبر 202607

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید