جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
پنج شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۲۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت:دستاوردهای دفاع مقدس در داخل و خارج نمود پیدا کرده است و در رزمایشهای مختلف قدرت دفاعی خود را نشان داده ایم و هم اکنون در منطقه و سطح بین‌ الملل انقلاب تثبیت شده است و استقلال کشور تضمین شده است.

به گزارش پیام خبر، به نقل از شبستان، سرتیپ رضا آذریان در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب، استکبار جهانی موجودیت خود را در خطر دید و بنا داشت با کمک نیروهای بعثی عراق در یک جنگ نابرابر انقلاب را از بین ببرند اما مردم ایران با رهبری امام(ره) و پیروی از ولایت، هشت سال حماسه آفرینی کردند و پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با بیان این که ادامه دهنده راه شهدا هستیم، افزود: شب گذشته نیز سرباز ولایت این سرزمین از ارتش اسلام که به کمک نیروهای مسلح رفته بود به دست اغتشاگران به شهادت رسید و این نشان دهنده این است که راه شهدا ادامه دارد.

وی ادامه داد: اکنون دستاوردهای دفاع مقدس در داخل و خارج نمود پیدا کرده است و در رزمایشهای مختلف قدرت دفاعی خود را نشان داده ایم و هم اکنون در منطقه و سطح بین‌ الملل انقلاب تثبیت شده است و استقلال کشور تضمین شده است و با رسیدن به راهبرد نوین دفاعی می‌توانیم تجهیزات خود را به هر کجا که می‌خواهیم صادر کنیم و همچنان بر تجهیزات و ارتقای آمادگی رزمی خود می‌افزاییم.

آذریان گفت: ما همچنان در مسیر نظام و ولایت مقاوم هستیم و امنیت مرزهای کشور را حفظ کرده ایم و می‌کنیم و نشان دادیم در هر شرایطی در برابر اوامر رهبر معظم انقلاب گوش به فرمان هستیم.

گفتنی است؛ خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۷ آزاده را در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

 

کد خبر 202622

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید