جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس:

توجه پرورش در کنار آموزش در مدارس ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به لزوم توجه به آموزش در کنار پرورش بیان کرد: صرف نگاه آموزشی داشتن بدون در نظر گرفتن هدف اصلی که همان پرورش است منطقی نیست.

به گزارش پیام خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس اسماعیل محبی پور در آیین بازگشایی مدارس در شیراز با اشاره به تعطیلی دو ساله مدارس در اثر شیوع کرونا گفت: با شیوع کرونا در سال ۹۸، سال های تحصیلی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را بدون حضور دانش آموزان و دانشجویان پشت سر گذاشتیم و از این حیث از تزریق نشاط و شادابی به جامعه در مهرماه محروم شدیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: البته با وجود مجازی شدن تحصیل،با کوشش مجموعه آموزش و پرورش و همراهی و پای کار بودن دانش‌آموزان و والدین آنها، مسیر تحصیل تعطیل نشد و خط اصلی تعلیم و تربیت محفوظ ماند.

محبی پور، با اشاره به لزوم توجه به آموزش در کنار پرورش بیان کرد: صرف نگاه آموزشی داشتن بدون توجه به زحماتی که در این مسیر کشیده می شود و هزینه هایی که صرف می شود و بدون در نظر گرفتن هدف اصلی که همان پرورش است منطقی نیست. اینکه در نظر بگیریم فضای مجازی و آموزش‌های آن و آموزش حقیقی و حضور میدانی دانش آموزان چه دستاوردی به ما می دهد، قطعا یکی از مهترین دستاوردهای آن کار پرورشی است.

وی گفت: در کار پرورشی اهداف بزرگی را دنبال می کنیم که از جمله اینکه معلم باید به دانش آموزان بیاموزد که چگونه روی پای خود بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: این روی پای خود ایستادن فقط استقلال اقتصادی نیست و در عرصه علمی، فرهنگی و زندگی اجتماعی هم باید به گونه ای به دانش آموزان تعلیم داده شود که در تلاطم و پستی و بلندی مسیر راه خود را گم نکنند.

 

کد خبر 202661

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید