شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
شنبه, ۰۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون فرهنگی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در تشریح برنامه های پایان ماه صفر در حرم مطهر گفت: به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امشب، دوم مهر، بعد از نماز مغرب و عشا مردم به سوگواری می‌پردازند.

به گزارش پیام خبر، معاون فرهنگی حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در تشریح برنامه های پایان ماه صفر در حرم مطهر گفت: به مناسبت ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، امشب، دوم مهر، بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم سخنرانی حجت الاسلام حیدری کاشانی برگزار و پس از آن با مداحی حاج مهدی منصوری، مردم به سوگواری می‌پردازند.
حجت الاسلام طلایی ادامه داد: دوستداران اهل بیت (ع) فردا یکشنبه نیز از ساعت ۹ صبح، از میدان شهدای شیراز به سمت حرم شاهچراغ (ع) راهپیمایی و در این حرم مطهر تجمع می‌کنند که پس از اجتماع و مداحی، نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود و پس از آن نیز آقای شریف زاده به مداحی می‌پردازد.
وی افزود: حجت الاسلام حیدری و آقای شریف زاده، فرداشب نیز به سخنرانی و مداحی در حرم شاهچراغ (ع) می‌پردازند.
حجت الاسلام طلایی ادامه داد: در روز سه شبنه پنجم مهر برابر با ۳۰ صفر، سالروز شهادت امام رضا (ع)، مردم شهر شیراز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان شهرداری به سمت حرم احمدبن موسی (ع) می‌روند تا با تجمع در آن حرم به سوگواری بپردازند.
وی اظهار داشت: سه شنبه شب نیز پس از برگزاری نماز مغرب و عشا، مراسم لاله گردانی توسط خدام حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

 

کد خبر 202662

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید