پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۲ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اولین و بزرگ‌ترین نگرانی در مورد شرایط تیم ملی در اردوی اتریش، کامل نبودن این تیم است.

به گزارش پیام خبر به نقل از فوتبالی، دو ‌بازیکن تیم ملی برای سفر به این کشور ویزا نگرفته‌اند و هنوز نتوانسته‌اند تیم را در این اردو همراهی کنند. رامین رضاییان، امید نورافکن، این 2‌بازیکن هستند که اگر آخرین اردو را از دست بدهند، لطمه زیادی خواهند خورد.

احمد نوراللهی هم درست یک‌روز قبل از بازی با اروگوئه با پیگیری‌هایی که باشگاه شباب الاهلی برای او انجام داد موفق به اخذ ویزای شنگین شد تا راهی اتریش شود و حتی توانست در دقایقی از این بازی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کند.

فدراسیون فوتبال علیرغم پیگیری‌هایی که تاکنون از طریق سفارت اتریش و وزارت امور خارجه انجام داده، هنوز نتوانسته مشکل رامین رضاییان و امید نورافکن را حل کند و این مساله حالا یک نگرانی بسیار بزرگ برای کادر فنی به وجود آورده است.

رامین رضاییان هم همیشه ستاره موردعلاقه کی‌روش بوده و بعید نیست در این دوره جام جهانی به صورت ثابت برای ایران به میدان برود، هر چند نمایش بسیار خوب صادق محرمی کار را برای مدافع راست محبوب کارلوس کی‌روش سخت خواهد کرد.

در چنین شرایطی غیبت این 2 بازیکن، تمرکز کادر فنی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و با توجه به اینکه رضاییان و نورافکن جزو مهره‌هایی هستند که کی‌روش به آنها اعتقاد ویژه ای دارد از مدیر تیم ملی و مسئولان فدراسیون که رد اتریش حضور دارند درخواست کرده هر چه زودتر نسبت به حضور این 2 بازیکن اقدامات لازم را انجام دهند.

باید منتظر ماند و دید در ادامه آیا رامین رضاییان و امید نورافکن به مانند احمد نوراللهی موفق به اخذ ویزای شنگین خواهند شد یا خیر.

 

کد خبر 202665

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید