جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نیمه اول بازی تیم های ملی چک و پرتغال چندان برای کریستیانو رونالدو خوش یمن نبود.

به گزارش پیام خبر به نقل از فوتبالی، اوضاع در رده باشگاهی و ترکیب منچستریونایتد چندان برای رونالدو مساعد نیست و او در فصل جدید فقط یک بار موفق به گلزنی شده است. ستاره 37 ساله و پرتغالی امیدوار به تغییر شرایط در رده ملی است و امشب در لباس تیم ملی کشورش و در خانه جمهوری چک به مصاف این تیم رفته است. اما اتفاقات 45 دقیقه نخست چندان باب میل رونالدو نبود و او علاوه بر هدیه دادن یک پنالتی عجیب به حریف، از ناحیه صورت نیز دچار حادثه شد.

در اواسط نیمه اول بود که ارسال پشت مدافعان بازیکنان پرتغال در مرکز محوطه می توانست برای این تیم تبدیل به موقعیت گلزنی شود. کریستیانو رونالدو برای زدن ضربه سر به هوا پرواز کرد و در سوی مقابل نیز توماس واچلیک، دروازه بان جمهوری چک برای دفع توپ وارد عمل شد. برخورد این دو بازیکن به یکدیگر باعث مصدومیت هر دو نفر شد و جریان بازی نیز برای دقایقی متوقف گشت. در نهایت رونالدو با درمان نصفه و نیمه و صورتی خونین، تصمیم به بازگشت به میدان گرفت و هواداران تیم ملی پرتغال نیز به شدت کاپیتان خود را مورد تشویق قرار دادند.

632fef8184a83.webp

جالب اینجاست در لحظات پایانی نیمه اول کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه خودی مرتکب خطای هند شد و داور بعد از بازبینی صحنه حکم به اعلام پنالتی به سود چک داد تا نیمه اول دشوار ستاره پرتغالی تکمیل شود. اما رونالدو خوش شانس بود که ضربه بسیار بد پاتریک شیک رو به آسمان رفت و تبدیل به گل نشد، تا نیمه اول با برتری 0-2 تیم ملی پرتغال به اتمام برسد.

 

کد خبر 202667

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید