جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عصر شعر ملی «عطش عشق» در فارس در قالب سه نشست شعرخوانی «زخم های پرنیانی» با حضور شاعران و ادیبان استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در قالب عصر شعر ملی «عطش عشق» کتابخانه های عمومی استان فارس با مشارکت سازمان های فرهنگی و هنری استان، محافل شعر «زخم های پرنیایی» را برگزار می کنند.

این برنامه به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس با همراهی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، آستان مطهر شاهچراغ(ع) و بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت استان برنامه ریزی شده که در قالب سه نشست در شهرهای شیراز، کوار و لامرد با حضور غلامرضا کافی، دبیر محفل ادبی قند پارسی و جمعی ار شاعران نامور استان فارس برگزار می شود.

نشست اول در شهر شیراز روز چهارشنبه 6 مهرماه ساعت 16 در دارالعباده آستان مطهر شاهچراغ(ع) است و پس از آن، نشست دوم روز هفتم مهرماه ساعت 10 در شهر کوار و نشست سوم نیز هفتم مهرماه ساعت 20 در شهرستان لامرد اجرا می شود.

عصر شعر ملی «عطش عشق» از ویژه برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان های مختلف برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 202682

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید