جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس کارگروه سیما و منظر شورای شهر مشهد با بیان اینکه شهرداری در سه محور حمل‌ونقل عمومی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی آماده خدمت در دهه پایانی صفر است، گفت: تا به امروز بحران در اسکان نداشته ایم.

به گزارش پیام خبر، مهدی ناصحی، در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروزشهادت امام رضا(ع) گفت: در خصوص آمادگی در برنامه های زائرین پیاده این شهر سالانه تعداد قابل توجهی از زائرین چه از داخل یا بیرون از کشور به حرم علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف می‌شوند که زیارت ایمن و معنوی حائز اهمیت است.

رئیس کارگروه سیما و منظر شورای شهر مشهد تصریح کرد: در امر گردشگری و زیارت تنها شهرداری نیست که در بخش ساماندهی نیست بلکه استانداری و فرمانداری هم در این امر دخالت دارند همچنین طرح هر خانه زائر سرا انجام شده است و تا به امروز بحران در اسکان نداشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان میادین طرحی برای رسیدگی ارزاق به قیمت مصوب در نظر گرفته شده است، افزود:با توجه اهمیت اسکان اضطراری زائران در دهه آخر ماه صفر، پنج مکان با مشارکت آستان قدس رضوی به اسکان زائران اختصاص یافته است.

ناصحی بیان کرد: امسال شرایط برای زیارت آرام و معنوی توسط زائرین یک عملیات و هم یک تمرین برای آینده بهتر در این خصوص نقطه قوت ها و کار پذیرایی در پویش های مردمی در حال پیشرو است همچنین شهرداری در سه محور حمل‌ونقل عمومی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی آماده خدمت در دهه پایانی صفر است.

رئیس کارگروه سیما و منظر شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه آماده همراهی با دولت در بخش ‌های مورد نیاز خواهیم بود، ادامه داد: ۳۰ هزار نیروی شهرداری آماده خدمت بوده و ما ۳۲ خدمت را به صورت مستقیم در این ایام ارائه می‌کنیم.

وی بابیان اینکه اگر مردم در خدمت رسانی به زائران همراه نشوند امکانات موجود پاسخگو نخواهد بود، گفت: هر خانه را به یک زائرسرا تبدیل کنیم تا شرمنده امام رضا علیه السلام نشویم.

 

کد خبر 202684

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید