جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه خدمات شهری با برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده، حوزه پسماند و جمع آوری زباله به صورت شبانه روزی پای کار هستند، گفت:به صورت شبانه روزی و جدی پارکبان ما در حال خدمت رسانی می ‌باشند.

به گزارش پیام خبر، حسن کریمدادی، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) با بیان اینکه ایستگاه های استقبال از زائر در دهه پایانی صفر در سه حوزه تکریم و استقبال از زائرین، خدمات شهری و حمل‌ونقل و ترافیک در نظر گرفته شده است، گفت: حوزه های خدمت رسانی شهر از چهار نقطه اصلی تا شعاع ۱۰ کیلومتری مسیر حرم مطهر رضوی خدمت می کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه خدمات شهری با برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده، حوزه پسماند و جمع آوری زباله به صورت شبانه روزی پای کار هستند، افزود: به صورت شبانه روزی و جدی پارکبان ما در حال خدمت رسانی هستند.

کریمدادی بیان کرد: آتش ‌نشانان در سطح شهر و شب ها کنترل سیستمی دارند و به صورت شبانه روزی رصد می‌کنند مخصوصا در قسمت هایی همانند پارک ها و چادرهای بزرگ که طریقه ارائه خدمت اسکان را انجام می‌دهیم.

وی افزود: بعضی سازمان ها مثل میادین در امکانی که فرمانداری مشخص کرده است ارائه ارزاق صورت می‌گیرد که در بعضی از فروشگاه ها اولین بار است اتقاق می افتد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد افزود: ۳۰ درصد نیروهای خدمات شهری در روزهای عادی آماده باش هستند اما در ایام دهه پایانی صفر ۱۰۰ درصد نیروها در حالت آماده‌باش خواهند بود همچنین در اطراف حرم مطهر علاوه بر منطقه ثامن مناطق ۵، ۸، ۱، ۲، ۳ و ۶ ماشین آلات به صورت ۲۴ ساعته سرویس ‌دهی خواهند کرد.

کریمدادی ادامه داد: سرویس بهداشتی در سطح شهر در اختیار شهرداری قرار گرفته که این آمار به غیر از ۱۷۰۰ چشمه سرویس بهداشتی ‌آستان قدس رضوی است علاوه بر این نیز تمامی ادارات هسته مرکزی شهر مکلف شده‌اند درب ادارات را باز گذاشته و سرویس‌های بهداشتی را در اختیار زائران قرار دهند که کار سرویس دهی به لحاظ نظافت و تامین موارد بهداشتی توسط شهرداری انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ۲۶۶ چشمه سرویس بهداشتی در مساجد هسته مرکزی مشهد نیز در اختیار زائران قرار خواهد گرفت، گفت: با تمام این شرایط تعداد این سرویس‌ ها به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید که با برآورد سرانگشتی باز هم ۳۰ درصد نیاز زائر تامین شده است لذا مردم باید در این حوزه به کمک زائر بیایند تا مشکلی برای زائران پیش نیاید.

 

کد خبر 202685

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید