پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۵ مهر ۱۴۰۱ ۰۴:۵۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فجر شهید سپاسی شیراز در حساس ترین بازی هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال، پذیرای شمس آذر صدرجدولی است.

به گزارش پیام خبر، هفته ششم رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های کشور چهارشنبه ششم مهرماه برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه، زردپوشان فجر از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل شمس آذر قزوین صف آرایی می کنند.
مهدی رجب زاده و بازیکنانش با دو برد پیاپی برابر تیم های سایپا تهران و چادرملو اردکان یزد، با ۹ امتیاز خود را به رده سوم جدول رساندند تا هواداران فجر امیدوار به عملکرد این فصل نماینده فارس شوند.
زردپوشان شیراز در صورت برد شمس آذر و توقف استقلال ملاثانی، می توانند به مکان دوم صعود کنند.
شمس آذر قزوین نیز که امسال نشان داده یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است، تا پایان هفته پنجم با چهار پیروزی، یک تساوی و ۱۳ امتیاز صدرنشین است و برای حفظ جایگاهش باید دست پر از شیراز بازگردد. 
استقلال ملاثانی رده دومی در هفته ششم از ساعت ۱۸ میزبان آرمان گهر سیرجان یکی دیگر از تیم های آماده لیگ دسته یک است که با با هشت امتیاز، رده پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.
خیبر خرم آباد که در هفته های آغازین عملکرد خوبی نداشت با کسب دو برد، یک تساوی در هفته های سوم تا پنجم، ۹ امتیازی شد و جایگاه چهارم را در اختیار گرفت و حالا برای رسیدن به مکان سوم و حتی دوم جدول باید از سد میهمانش استقلال خوزستان بگذرد.
خوشه طلایی ساوه که مکان ششم جدول مسابقات دسته یک فوتبال ایران را در اختیار دارد، از ساعت ۱۷ و ۱۸ دقیقه روز چهارشنبه به مصاف امید وحدت مشهد بحران زده برود که بدون حتی یک امتیاز قعر نشین جدول است.
در سایر بازی های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، مس شهر بابک با سایپا، دریا بابل با چادرملو اردکان، شهرداری آستارا با چوکا تالش، شهرداری همدان با خلیج فارس ماهشهر و پارس جنوبی جم با ون پارس اصفهان رقابت می کنند.

 

کد خبر 202691

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید