شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۵ مهر ۱۴۰۱ ۰۵:۰۰
زمان مطالعه: 4 دقیقه
تیم شهداب یزد قهرمان سال ۱۴۰۰ لیگ برتر والیبال، فصل جدید را با دیدار مقابل هورسان رامسر آغاز می کند.

سی‌و ششمین دوره مسابقات دسته برتر والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌ های ایران از روز چهارشنبه ششم مهرماه آغاز می شود که تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به میزبانی سالن شش هزارنفره شاهدیه به مصاف میهمانش هورسان رامسر می رود.
پیکان تهران نائب قهرمان فصل گذشته در سالن مخابرات اصفهان میهمان گیتی پسند خواهد بود.
پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران گفت: با توجه به پخش شدن بازیکنان خوب در تیم‌های مختلف این انتظار می‌رود که کیفیت لیگ امسال بهتر از سال‌های قبل باشد چراکه برخی بازیکنان باتجربه‌ تر شدند و بعضی بازیکنان جدید و با انگیزه به چرخه لیگ برتر اضافه شدند که می‌تواند روی کیفیت تیم‌ ها اثرگذار باشد.
فولاد سیرجان ایرانیان که در سال ۱۴۰۰ به عنوان سوم دست یافت، بازی نخست فصل جدید را برابر میزبانش مس رفسنجان برگزار می کند.
اسماعیل بادر نگین سرمربی مس رفسنجان در خصوص شرایط فصل جدید لیگ برتر گفت:با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه بازی دارد و تنها یکی دو هفته تیم‌ها دو دیدار خواهند داشت، کیفیت لیگ افزایش می‌یابد و این موضوع به تمام تیم‌ ها کمک خواهد کرد و مصدومیت‌ ها کاهش می‌یابد.
تیم هراز آمل که سرمربی گری آن بر عهده بهروز عطایی نفر اول تیم ملی والیبال ایران است از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ششم مهر در سالن پیامبر اعظم پذیرای ایفا سرام اردکان است.
بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل در خصوص این رقابت ها بیان کرد: بازیکنان زیادی از خارج یا ایران به تیم‌ ها اضافه نشده‌ اند و کیفیت لیگ تغییر آن چنانی نخواهد داشت با این حال امیدوارم تیم‌ ها در وضعیت آمادگی جسمانی خوبی باشند و در جریان لیگ به گونه‌ای بازی کنند که برای تیم ملی بتوانیم بازیکنان آماده‌تری را در خدمت داشته باشیم.
شهرداری ارومیه به میزبانی سالن شش هزارنفری غدیر رودرروی میهمانش شهرداری گنبد قرار می گیرد.
رامین بابایی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در خصوص این فصل لیگ برتر و شرایط تیمش اظهار کرد: یکی از اهداف باشگاه شهرداری گنبد در لیگ امسال بازیکن سازی است و تلاش داریم برابر تمامی تیم‌ ها بازی خوبی از خود ارائه کنیم و تماشاگران را راضی نگاه داریم و سعی داریم در لیگ برتر بمانیم و نیم نگاهی هم به مرحله پلی‌آف خواهیم داشت.
تیم قدیمی و با سابقه سایپا در خانه والیبال تهران رودرروی راه یاب ملل مریوان قرار می گیرد.
فرهاد نفرزاده سرمربی سایپا تهران بیان کرد:شش مسابقه تدارکاتی با تیم‌های مختلف داشتیم و با توجه به این که سال گذشته یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته یک بودیم، امسال با عملکرد بهتر می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم و نتیجه بهتری نسبت به سال گذشته به دست آوریم.
آرش صادقیانی سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان گفت:امسال تیم‌ ها منسجم‌ تر و با برنامه‌ تر کار خود را آغاز کردند و تیم‌های پرقدرت زیادی تشکیل شده است و با توجه به این که راه‌ یاب ملل سال گذشته مقام نهم را به دست آورد، هدف مان این است که در جمع هشت تیم نهایی حضور داشته باشیم و نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری بگیریم.
پاس گرگان نیز از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ششم مهرماه در سالن امام خمینی (ره) میزبان نیان الکترونیک خراسان رضوی است.

 

کد خبر 202692

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید