پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۰۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس باید برای نسل جدید تبیین شود افزود:دفاع مقدس تجربه گران سنگی است که باید به نسل های دیگر منتقل شود.

به گزارش پیام خبر، اسماعیل محبی پور،در مراسم افتتاحیه دفتر پایگاه مقاومت با نام شهید سلیمانی و سالن مزین به نام سردار اسکندری در سازمان هواشناسی فارس با اشاره به هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در آن دوران گفت:ثمره خون بیش از 250 هزار شهید باعث ماندگاری جمهوری اسلامی شد و هر کسی به دین و کشورش علاقمند است باید برای حفظ آن تلاش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر اینکه دفاع مقدس باید برای نسل جدید تبیین شود افزود:دفاع مقدس تجربه گران سنگی است که باید به نسل های دیگر منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه هر جا امنیت مورد تهدید قرار بگیرید چه در فضای مجازی چه حقیقی دفاع می کنیم گفت: گفتن و بیان دفاع مقدس مطلقا معنای جنگ طلبی نیست با هیچ کشوری در حال جنگ نیستیم ولی در دفاع تردیدی نداریم.

مدیر کل سازمان هواشناسی فارس نیز ضمن تبریک فرارسیدن ایام ربیع الاول و همچنین هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته باید از جهادگران و ایثارگران تجلیل کرد.

مهندس مسعود حقیقت با اشاره به ویژگی های دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان افزود: در این دفاع ویژگی های پنهان وجود دارد که کمتر مورد توجه قرار گرفته است از جمله معنویت در جبهه های جنگ و استقامت و فرماندهان در نبرد از ویژگی های دیگر دفاع مقدس است.

در ادامه قاسمی رئیس سازمان بسیج ادارات فارس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: این حوزه بسیار مهم است که هر اداره ای فعالیت های انجام شده در این رابطه را برای مردم بازگویی کند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین فقط به سخنرانی نباید اکتفا شود در حوزه کتاب فیلم و... می‌توان ورود پیدا کرد .

 

کد خبر 202716

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید