جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۰۸ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتسال ایران با شکست پرگل چین تایپه، صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد.

به گزارش پیام خبر، در ادامه مرحله گروهی شانزدهمین دوره جام ملت های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا به میزبانی کویت، تیم ایران در گروه سوم با شکست ۱۰-یک چین تایپه به دومین برد پیاپی دست یافت و شش امتیاز به عنوان صدرنشین، صعودش را به دور بعد قطعی کرد.
فوتسالیست های کشورمان در بازی نخست با پنج گل اندونزی را شکست داده بودند.
سعید احمد عباسی و حسین طیبی هر کدام سه گل و محمد حسین بازیار، سالار آقاپور، علیرضا جوان و مهدی کریمی نیز یک گل را وارد دروازه چین تایپه کردند.
در دیگر بازی این گروه تیم اندونزی که هدایتش را محمد هاشم زاده بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران بر عهده دارد با نتیجه پرگل هفت-دو لبنان را مغلوب کرد و با سه امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.
در گروه چهارم تیم ویتنام ۳-یک عربستان را از پیش رو برداشت و با شش امتیاز صدرنشین شد و دیگر تیم راه یافته به دور بعد لقب گرفت.
ژاپن نیز با شش گل کره جنوبی را در هم کوبید تا سه امتیازی شود و جایگاه دوم گروه چهارم را از آن خود کند.
بهمن جعفری، سینا پرکاس، سعید مومنی، سعید احمد عباسی، سالار آقاپور، محمد حسین بازیار، محمد حسین درخشانی، علیرضا رفیعی پور، حمزه کدخدا، علیرضا جوان، مهدی اسد شیر، مهدی کریمی، حسین طیبی و مسلم اولاد قباد با سرمربی گری وحید شمسایی اعضای تیم ملی فوتسال ایران را در جام ملتهای فوتسال آسیا تشکیل می دهند.
مرحله نهایی جام ملت های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا با حضور شانزده تیم در چهار گروه ۴ تیمی تا ۲۸ مهرماه به میزبانی سالن شش هزار نفری سعد عبدالله شهر الکویت ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 202737

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید