سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: در قالب طرح «مشق احسان» ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و ملزومات آموزشی بین دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان فارس توزیع خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، حسین پور نورعلی ضمن تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و با اشاره به اینکه دانش آموز ان بی بضاعت در این استان، چشم انتظار حمایت یاریگران مهربان و نوع دوست هستند، گفت: طی آئینی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیف و بسته نوشت افزار در قالب طرح «مشق احسان» بین دانش آموزان محروم و کم‌تر برخوردار استان توزیع خواهد شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس با بیان اینکه برای تهیه این تعداد بسته‌های آموزشی، مبلغ ۵ میلیارد تومان هزینه شده که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها که شامل کیف و لوازم التحریر است و برای تمامی مقطع تحصیلی در نظر گرفته شده است که بیشتر در حاشیه شهر‌ها و روستا‌های استان توسط گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.
وی گفت: این دانش آموزان توسط گروه‌های جهادی شناسایی و با اولویت مناطق کم برخوردار هدف گذاری شده است.
او در ادامه تصریح کرد: در راستای کمک‌های مومنانه از ابتدای امسال حدود ۱۱ هزار بسته معیشتی به ارزش بالغ بر ۶ میلیارد تومان بین افراد نیازمند و بی بضاعت استان توزیع شده است.
پورنورعلی همچنین از اعزام یک‌هزار نفر به کربلای معلی در اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۳۰۰ نفر زائراولی بصورت مستقیم اعزام شدند و به تعداد ۷۰۰ نفر نیز کمک هزینه داده شد.

 

کد خبر 202742

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید