پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس:

شهدای سرباز گُواه ایثار و افتخارآفرینی جوانان ایران اسلامی هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت:شهدای سرباز گُواه ایثار، پایمَردی و افتخارآفرینی جوانان ایران اسلامی هستند و نام آنان در تاریخ حماسه آفرینی دفاع مقدس می درخشد.

به گزارش پیام خبر و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار کوشکی در آئین گرامیداشت روز سرباز با بیان اینکه دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای تجربه اندوزی است، گفت: جوانان سرباز قدرِ این فرصت را بدانید و از لحظه لحظه آن برای کسب مهارت و تجربه در زمینه های مختلف استفاده کنید.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس خاطرنشان کرد: شهدای سرباز گُواه ایثار، پایمَردی و افتخارآفرینی جوانان ایران اسلامی هستند و نام آنان در تاریخ حماسه آفرینی دفاع مقدس می درخشد.
وی با تاکید بر لزوم حفظ هوشیاری نسل جوان نسبت به توطئه های استکبار جهانی، گفت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا از طریق جنگ نرم و توطئه های فرهنگی قصد بر هم زدن آرامش و انسجام اجتماعی کشور را دارند که همواره ناکام بوده اند.
سردار کوشکی خاطرنشان کرد: با حضور همه جانبه نسل جوانِ مومن و انقلابی در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی، نقشه های استکبار جهانی نقش بر آب شده است.
در آئین گرامیداشت روز سرباز که به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار شد از سربازان نمونه سپاه و همچنین خانواده شهدای سرباز تجلیل بعمل آمد.

 

کد خبر 202744

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید