پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استقلال تهران با گل دیرهنگام یامگا به یک قدمی پرسپولیس صدرنشین رسید.

به گزارش پیام خبر، در روز نخست از هفته هفتم رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم گل گهر سیرجان به مصاف میهمانش استقلال تهران رفت که این بازی ۲-یک به سود ابی پوشان پایتخت به پایان رسید.

نیمه نخست با تک گل دقیقه ۲۹ محمد محبی به سود استقلالی شد اما در دقیقه ۵۴ نیمه دوم مهدی تیکدری حساب کار را یک-یک مساوی کرد ولی این پایان کار نبود و در هشتمین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم کوین یامگا از روی نقطه پنالتی گل دوم و پیروزی بخش آبی پوشان را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

با این نتیجه استقلال با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر از پرسپولیس در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت و گل گهر سیرجان با ۱۲ امتیاز به رده سوم رفت.

نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر به نفت مسجد سلیمان رحم نکرد و با چهار گل ایوب کلانتری، حامد شیری، فرزاد زامهران و محمد شریفی به پیروزی رسید و با کسب ۹ امتیاز به رده چهارم جدول لیگ برتر صعود کرد.

آلومینیوم اراک با تک گل وحید محمد زاده میهمانش ملوان بندرانزلی را مغلوب کرد تا نوار ناکامی های مهدی رحمتی و ایرالکو در هفته هفتم پاره شود.

در روز پایانی هفته هفتم تیم پرسپولیس تهران در دیداری حساس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه دهم مهرماه به میزبانی ورزشگاه آزادی رودرروی تراکتور تبریز قرار می گیرد و این فرصت برای قرمزپوشان پایتخت فراهم است تا با کسب برد، اختلاف خود را با تیم استقلال در صدر جدول را به عدد سه برساند.

تیم بحران زده سپاهان اصفهان نیز از ساعت ۱۷ میهمان هوادار تهران است و در آخرین بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان از ساعت ۱۹ مقابل هم صف آرایی می کنند.

 

کد خبر 202755

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید