پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شناگران دختر استان فارس به شش مدال طلا، نقره و برنز کشور دست یافتند.

به گزارش پیام خبر، مسابقات شنا جایزه بزرگ مسافت بلند جایزه بزرگ دختران ایران در رده سنی چهارده سال به بالا به میزبانی تهران برگزار شد که در ماده ۵۰ متر کرال پشت، راشین جعفری از تیم سرزمین شنا فارس در جای سوم قرار گرفت.

در ماده ۲۰۰ متر آزاد، الینا مشقتی و ماه صنم ذرات بصیر از دلفین تهران اول و دوم شدند و رزا رهبر از ایرن اکواتیکس فارس به نشان برنز رسید.

در ماده ۱۰۰ متر قورباغه رامینا غیبی از ایرن اکواتیکس فارس پس از شناگر خراسان رضوی، بر سکوی دوم ایستاد.

رزا رهبر و راشین جعفری در ماده ۱۰۰ متر پروانه به کسب مقام چهارم و پنجم بسنده کردند.

رامینا غیبی از تیم ایرن اکواتیکس فارس در ۲۰۰ متر مختلط انفرادی با پشت سر گذاشتن تمامی رقبا، قهرمان شد و آوا تمیزکار از هیات شما فارس به عنوان ششمی رسید.

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت راشین جعفری از تیم سرزمین شنا فارس عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و ۵۰ متر قورباغه رامینا غیبی در جای چهارم قرار گرفت.

در ۴۰۰ متر مختلط انفرادی رامینا غیبی بار دیگر درخشان ظاهر شد و مدال طلا دیگری را برای شنا استان فارس به ارمغان آورد و‌ رزا رهبر در ۱۰۰ متر آزاد در مکان پنجم جای گرفت.

رامینا غیبی از تیم ایرن اکواتیکس فارس با مربی گری زهرا حسین زاده ستاره سال های نه چندان دور شنا ایران، با کسب دو نشان طلا، یک نقره، یک عنوان چهارمی و ثبت دو رکورد ملی در ماده های ۲۰۰ و ۴۰۰ متر مختلط انفرادی، ستاره رقابت های شنا جایزه بزرگ رده سنی چهارده سال به بالا ایران بود.

 

کد خبر 202761

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید