چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس خبر داد:

آگاهی از زیست بوم مکان، ظرفیت‌ها و منابع انسانی و طبیعی هر شهرستان با اطلس سرمایه گذاری

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس با اشاره به اقدامات انجام‌شده دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استان در خصوص تهیه اطلس سرمایه‌گذاری، تاکید کرد: با استفاده از اطلس سرمایه‌گذاری می‌توانیم از زیست بوم مربوط به مکان، ظرفیت‌ها و منابع انسانی و طبیعی هر شهرستان آگاه شویم.

به گزارش پیام خبر، سید مهدی خادمی با اشاره به تکیه بر مطالعات میدانی و آسیب شناسی صورت گرفته در حوزه توسعه بازار تولید، اشتغال و کارآفرینی در استان، گفت: دراین رابطه دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال نقش راهبردی و حمایتگر ایفا می کند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس اضافه کرد: در مهرماه، با ایجاد تغییرات ساختاری در روند فعالیت های این دفتر، فرآیندهای تسهیل گر الحاقی در چرخه جلب سرمایه گذار و جذب سرمایه و نیز مهمترین برنامه های عملیاتی با رویکرد تحول گرا در حوزه رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان فارس که منطبق بر سیاست توسعه عدالت محور اقتصادی دولت انقلابی و مردمی می باشد، به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

وی افزود: اجرای برنامه تحول گرا در حوزه سرمایه‌ گذاری، رشد تولید و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در استان ، با مدیریت جهادی استاندار فارس و همکاری دلسوزانه کلیه دستگاههای اجرایی استان، مشاورین، متخصصین و سازمان های های مردم نهاد از بخش خصوصی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استان در خصوص تهیه اطلس سرمایه‌گذاری، تاکید کرد: با استفاده از اطلس سرمایه‌گذاری می‌توانیم از زیست بوم مربوط به مکان، ظرفیت‌ها و منابع انسانی و طبیعی هر شهرستان آگاه شویم.

 

کد خبر 202772

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید