پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر کل هواشناسی فارس اعلام کرد؛

پاییز امسال گرم و کم بارش

مدیر کل هواشناسی فارس گفت:طبق نقشه های هواشناسی به نظر می رسد پاییز خشک و گرمی داشته باشیم و عملا در این یکماه بارشی عملا در استان نخواهیم داشت و ممکن است شاهد بارش پراکنده در شمال غرب استان باشیم.

به گزارش پیام خبر منصور حقیقت در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین دورنمای نقشه هواشناسی گفت: این دور نما که اوایل مهر ماه بروزرسانی شده‌است نشان می‌دهد نیمه مهر تا نیمه آبان وضعیت بارشی اکثر مناطق کشور و فارس کمتر از حالت معمول و نرمال باشد.

مدیر کل هواشناسی فارس اضافه کرد: به نظر می رسد پاییز خشک و گرمی داشته باشیم و عملا در این یکماه بارشی عملا در استان نخواهیم داشت و ممکن است شاهد بارش پراکنده در شمال غرب استان باشیم.

حقیقت ادامه داد: اما از نیمه آبان تا نیمه آذر وضعیت به همین منوال است و با وضعیت کم بارشی در اکثر مناطق کشور از جمله فارس بارش خاصی نداریم.

وی با بیان اینکه از ۱۵ آذر تا ۱۵ دی به صورت تدریجی سیستم غربی به استان نفوذ خواهد کرد افزود: در فارس از این تاریخ ها شاهد بارش در استان خواهیم بود که امیدواریم طی دی و بهمن تداوم داشته باشد.

مدیر کل هواشناسی فارس گفت:از لحاظ دمایی انتظار داریم در این سه ماه پاییز و اول زمستان دمای هوا در نرمال قرار دارد نه انچنان سرد نه گرم و متعادل است.

 

کد خبر 202782

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید