جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس دانشگاه بین ‌المللی امام رضا(ع) گفت: زیرساخت‌های فناوری اطلاعات نیز توسعه یافت و در همین راستا تعداد ۱۳۰ سیستم کامپیوتر جدید در اختیار دانشجویان قرار گرفت و به منظور سرعت در ارائه خدمات الکترونیکی دو سرور به روز شد.

به گزارش پیام خبر، «مرتضی رجوعی» درباره اقدامات کالبدی به جابه جایی بخش خواهران و بازسازی واحد برادران اشاره کرد و گفت: سال گذشته سالن چند منظوره واحد خواهران شامل ۸ کلاس درس، آمفی ‌تئاتر و نمازخانه در پردیس رضوان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه بین ‌المللی امام رضا(ع) افزود: در ۶ ماه اخیر نیز مدیریت خدمات آموزشی، فرهنگی و دانشجویی واحد خواهران به مکان جدید انتقال یافت و ضمن بازسازی به لحاظ فیزیکی توسعه داده شد، در واحد برادران نیز یکی از ساختمان‌های دانشگاه که دارای ۱۵ کلاس بود کاملا بازسازی شد.

وی همچنین از اقدامات دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در آستانه سال تحصیلی جدید یاد و خاطر نشان کرد: تمامی کلاس ‌های دانشگاه سنگ فرش و رنگ‌آمیزی و کتابخانه نیز به سیستم اعلام و اطفا حریق تجهیز شد.

رجوعی ادامه داد: همچنین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات نیز توسعه یافت و در همین راستا تعداد ۱۳۰ سیستم کامپیوتر جدید دراختیار دانشجویان قرارگرفت و به منظور سرعت در ارائه خدمات الکترونیکی دو سرور به روز شد.

 

کد خبر 202788

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید