جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۴:۴۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های مدعی شمس آذر، فجر سپاسی و استقلال ملاثانی در هفته هفتم لیگ دسته یک با نمایندگان گیلان، کرمان و خراسان رضوی دیدار می کنند.

به گزارش پیام خبر، در هفته هفتم رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های ایران، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه چهاردهم مهر تیم رده دومی استقلال ملاثانی میهمان تیم انتهای جدولی امید وحدت مشهد است.
زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز که از هفته چهارم روند رو به رشد خود را آغاز کردند و با سه برد پیاپی و ۱۲ امتیاز به مکان سوم جدول رسیدند، از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه مصافی حساس با میزبان شان آرمان گهر سیرجان پیش رو دارند.
فجری ها در هفته ششم با یک گل شمس آذر قزوین را مغلوب کردند تا با روحیه ای هرچه بهتر آماده بازی با آرمان گهر شوند.
نماینده کرمان هم در هفته ششم موفق شد میزبانش استقلال ملاثانی را با تساوی یک-یک متوقف کند و با یک امتیاز ارزشمند، خوزستان را ترک کند.
سید حسین حسینی و کمک هایش احد طوسی و مسلم فاضلی، قضاوت رقابت آرمان گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی شیراز را برعهده دارند.
تیم شمس آذر قزوین صدرجدولی برای تثبیت جایگاهش از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز پنج شنبه میزبان شهرداری آستارا خواهد بود که با تنها شش امتیاز، جایگاهی بهتر از سیزدهم ندارد.
خوشه طلایی ساوه یازده امتیازی و رده چهارمی با امید به کسب پیروزی و رسیدن به مکان های دوم یا سوم، از ساعت ۱۷ پذیرای دریا بابل است.
در سایر بازی های هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال، خیبر خرم آباد با چوکا تالش، چادرملو اردکان با شهرداری همدان، ون پارس اصفهان با مس شهر بابک، استقلال خوزستان با سایپا تهران و خلیج فارس ماهشهر با پارس جنوبی جم دیدار می کنند.

 

کد خبر 202807

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید