جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های پیکان تهران، هورسان رامسر و فولاد سیرجان با پیروزی در لیگ برتر والیبال، در جمع سه تیم بالای جدول باقی ماندند.

به گزارش پیام خبر، هفته دوم مسابقات دسته برتر والیبال مردان باشگاه های کشور برگزار شد که تیم پیکان تهران در سه ست با نتایج ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۷ مقابل میهمانش مس رفسنجان به برتری دست یافت و صدرنشین ماند.
هورسان رامسر تیم شگفتی ساز فصل جدید، ۳-یک برابر میهمان خود نیان الکترونیک به برتری دست یافت و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
رامسری ها ست های اول،سوم و چهارم را ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۲ و ۲۵-۱۸ از آن خود کردند و تنها ست دوم را ۲۵-۲۰ به حریف واگذار کردند.
فولاد سیرجان در دیداری خانگی ۳-صفر و با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۳ بر سایپا تهران چیره شد و جایگاه سوم جدول را به دست آورد.
سایپا تهران برای دومین هفته پیاپی در کسب پیروزی ناکام بود تا این تیم ریشه دار والیبال ایران عملکردی خوبی در این فصل نداشته نباشد.
شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که بازی نخستش با نظر فدراسیون والیبال به تعویق افتاد، اولین بازی فصل را با شکست ۳-۲ مقابل هم استانی اش ایفا سرام اردکان به پایان برد.
شهداب ست های اول و دوم را ۲۵-۱۳ و ۲۵-۲۲ پیروز شد اما ایفا سرام اردکان ست های سوم، چهارم و پنجم را ۲۸-۲۶، ۲۵-۲۳ و ۱۵-۱۲ به سود خود به پایان برد تا نخستین شکست فصل را به قهرمان فصل گذشته تحمیل کند.
لبنیات هراز آمل نیز ۲۵-۱۶، ۲۸-۲۶ و ۳۱-۲۹، میزبانش شهرداری گنبد را از پیش رو برداشت و گیتی پسند اصفهان ۳-یک از سد میزبان خود شهرداری ارومیه گذشت تا با کسب اولین برد فصلش به مکان چهارم جدول لیگ برتر والیبال صعود کند.
هفته سوم این رقابت ها چهارشنبه ۲۰ مهر برگزار می شود که در مهمترین بازی ها تیم های همشهری پیکان و سایپا به مصاف هم می روند و شهداب یزد میزبان شهرداری گنبد است.

 

کد خبر 202814

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید