پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۳:۳۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تحت تاثیر نبرد پرسپولیس با سپاهان و استقلال با فولاد خواهد بود.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم از هفته هشتم رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم استقلال تهران از ساعت ۱۷ روز جمعه پانزدهم مهر به میزبانی ورزشگاه آزادی رودرروی فولاد خوزستان قرار می گیرد.
آبی پوشان پایتخت که با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر از پرسپولیس، جایگاه دوم جدول را در اختیار دارند بسیار امیدوارند با شکست فولاد و توقف قرمزهای پایتخت در هفته هشتم، بتوانند صدرجدول را به دست آورند.
فولادی ها هم که در دو دیدار گذشته به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافته و با ۱۰ امتیاز، جایگاه ششم را به خود اختصاص داده اند قطعا روز سختی برای آبی پوشان پایتخت رقم می زنند.
قرار است رقابت استقلال و فولاد نیز بدون تماشاگر شود اما تصمیم قطعی در جلسه هماهنگی پیش از بازی اعلام خواهد شد.
حساس ترین بازی هفته هشتم که به الکلاسیکو فوتبال ایران شهرت یافته از ساعت ۲۰ روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود که سپاهانی ها میزبان پرسپولیس تهران هستند.
پرسپولیس با ۱۴ امتیاز صدرنشین و سپاهان با ۱۲ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند و با توجه به جایگاه و حساسیت های بالای جدول و نوع فوتبالی که هر دو تیم ارائه می دهند، این رقابت با اتفاقات و حاشیه های جذابی روبرو خواهد بود.
با تصمیم شورای تامین استان اصفهان دیدار پرسپولیس و سپاهان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
آخرین شکست قرمزهای پایتخت در نقش جهان به آخرین هفته پنجمین دوره لیگ برتر باز می گردد که طلایی پوشان با گل های جابا مجیری و رسول خطیبی به پیروزی رسیدند و نماینده اصفهان شش هزار و سیزده روز است که موفق نشده پرسپولیس را در ورزشگاه خانگی اش مغلوب کند.
تیم رده چهارمی گل گهر سیرجان از ساعت ۱۹ میهمان نفت مسجد سلیمان است، تیم هایی که در هفته هفتم نتیجه را به حریفان واگذار کردند و حالا به دنبال جبران شکست و کسب بردی دیگر هستند تا جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشند.
تراکتور تبریز اوج گرفته با قربان بردیف، هفته هشتم لیگ برتر را باید میهمان مس رفسنجان باشد، مسابقه ای که می تواند چهارمین برد پیاپی را برای تی تی ها به همراه بیاورد.
در جدول رقابت ها تراکتور با یازده امتیاز پنجم است و مس رفسنجان با تنها ۹ امتیاز در رده نهم قرار دارد و باید دید محمد ربیعی و نماینده کرمان می تواند نتایج نامطلوب این فصل را با پیروزی برابر تبریزی ها جبران کند یا اتفاقات دیگری در راه است.
در سایر دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه پانزدهم مهر ملوان بندرانزلی میزبان صنعت نفت آبادان است و از ساعت ۱۸، هوادار تهران در خانه مس کرمان به میدان می رود.

 

کد خبر 202820

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید