پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن «مُدهامتان» در مرحله کشوری با حضور ۱۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی در شیراز آغاز شد.

به گزارش پیام خبر، مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن «مدهامتان» به میزبانی شیراز از ۱۳ مهرماه در شیراز آغاز شد.

محل برگزاری این مسابقات در بخش بانوان و آقایان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) انتخاب شده است که طی روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه حضور ۱۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی به رقابت می‌پردازند. متسابقان صبح امروز بعد از بازدید از موزه دفاع مقدس فارس و تجدید میثاق با شهدا، به محل برگزاری مسابقات یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) رفتند و این مسابقات از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

مسابقات رشته قرائت تحقیق و ترتیل آقایان در دارالقرآن حرم مطهر و رشته‌های اذان و حفظ کل در حرم مطهر سیدمیرمحمد(ع) در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار و مسابقات بخش بانوان هم در همان بازه زمانی در رواق دارالذکر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شده و می‌شود. این مسابقات در روز نخست تا هنگام نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت و در روز پنج‌شنبه، ۱۴ در همان رشته‌ها و مکان‌ها مسابقات تا هنگام اذان ظهر ادامه دارد. البته برای متسابقانی که مسابقه داده‌اند برنامه بازدید از حافظیه و سعدیه در ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه تدارک دیده شده است.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات و معرفی برگزیدگان این مرحله از مسابقات در ساعت ۱۵:۳۰ با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین پیشکسوتان قرآنی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 202821

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید