شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس با اشاره به اینکه ماهیانه عملکرد فرمانداران خصوصا در بحث اشتغال مورد ارزیابی قرار می گیرد، گفت: شاخص هایی تنظیم خواهد شد تا عملکرد مدیران کل سازمان ها، از نظر فرمانداران نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش پیام خبر، دکتر محمد هادی ایمانیه در گردهمایی فرمانداران با اشاره به اینکه بایستی پس از انجام واجبات الهی، هرچه در توان داریم به مردم خدمت کنیم، گفت: رفتار، گفتار، کردار و حرکات مدیران انقلابی دولتِ سیزدهم توسط مردم لحظه ای و دقیق رصد می شود.

استاندار فارس افزود: فرمانداران گزارش عملکرد خود از ابتدای انتصاب تا به امروز را همراه با مستندات به دفتر استاندار ارسال نمایند که پس از رویت و بررسی از طریق معاونت سیاسی امنیتی، به منظور بهره گیری از تجارب سایرین، گزارشات برای دیگر فرمانداران نیز ارسال خواهد شد.

وی ، سرکشی از ادارات و روستای یکی از شهرستان ها را از جمله نقاط قوت فرماندار منطقه دانست و گفت: جلسات منظم با امام جمعه، ارتباط با پیشکسوتان و افراد صاحب نفوذ، دعوت از مدیران استانی با همکاری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، میدان دادن به جوانان و استفاده از انگیزه و خلاقیت آنها، پیگیریِ جذب سرمایه گذار در منطقه؛ از جمله وظایف اصلی فرمانداران است.

استاندار فارس با بیان اینکه اشتغال و تاهل منجر به تامین امنیت شهر می شود و در پی آن جامعه بهتری خواهیم داشت افزود: حمایت از فعالیت های فرهنگی و انقلابی اصیل که بعضا نیازمند پول های کلان نیستند، اهمیت دادن به خیرین، سرکشی به موسسات اقتصادی و تولیدی منطقه باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه عملکرد فرمانداران خصوصا در بحث اشتغال مورد ارزیابی قرار می گیرد، گفت: شاخص هایی تنظیم خواهد شد تا عملکرد مدیران کل سازمان ها، از نظر فرمانداران نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

دکتر ایمانیه نسبت به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها تاکید کرد و افزود: مباحث مربوط به معتادین متجاهر، مواد مخدر، تصادفات، ساخت و سازهای غیرقانونی و حفر چاه های غیر مجاز با دقت رصد شده و گزارشات آن بصورت منظم به مسوولین مربوطه استانی ارسال شود.

 

کد خبر 202831

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید