سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه

‌رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز خبر داد:

تمدید مدت مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی یادمان میدان امام حسین(ع)

با اعلام رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی یادمان میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ مهر ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش پیام خبر، روح الله مظفری رئیس سازمان گفت: به دلیل حجم گسترده آثار و استقبال شرکت‌کنندگان و به منظور امکان فراهم کردن حضور حداکثری علاقمندان، مهلت ارسال آثار فراخوان طراحی المان میدان امام حسین(ع) تا ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

روح الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه به منظور بهبود سیمای بصری و هویت بخشی به میادین شهر شیراز سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز فراخوان طراحی المان میدان امام حسین(ع) را برگزار کرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز هدف از اجرای این فراخوان ملی را افزایش کیفیت منظر شهری میدان امام حسین (ع) با نگاهی نوآورانه و خلاق و همچنین هویت بخشی به میدان با ایجاد اثری فاخر و متناسب با نام میدان برشمرد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه و ارسال آثار فاخر جوایز در نظر گرفته شده نیز در سطح کشور کم نظیر است.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و ارسال آثار، کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این فراخوان، به سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به نشانی https://landscape.shiraz.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 202834

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید