پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ۲۱:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: اگر شرکت مخابرات ایران شکوفا شود باعث ارتقاء اقتصاد کشور می شود، بنابراین امیدواریم دولت با نگاه مثبت یاری گر همه ی ما در رشد و ارتقاء شرکت مخابرات که به واقع ستون اصلی ارتباطات کشور است، باشد.

به گزارش پیام خبر، مهندس سلطانی در جمع مدیران مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان گفت: اگر شرکت مخابرات ایران شکوفا شود باعث ارتقاء اقتصاد کشور می شود، بنابراین امیدواریم دولت با نگاه مثبت یاری گر همه ی ما در رشد و ارتقاء شرکت مخابرات که به واقع ستون اصلی ارتباطات کشور است، باشد. 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: شرکت های مادر مخابراتی در تمام دنیا قدمت و اهمیت زیادی دارند و سرمایه گذاری زیادی برای توسعه این شرکت ها انجام شده است.

مهندس سلطانی گفت: شرکت مخابرات ایران، تنها شرکتی است که در ارائه خدمات خود ، گزینشی عمل نکرده و در تمام پهنه جغرافیای کشور خدمت رسانی می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در کشور ما برخلاف این روند، در دولت های گذشته بابت سیاست های مختلف اعم از حق السهم و اخذ پروانه، درآمد قابل توجهی از شرکت مخابرات به سمت دولت سرازیر شده است با این حال شرکت مخابرات ایران علی رغم این مسائل، هیچ گاه توسعه را متوقف نساخته و با توجه به مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری ها، تا حد امکان در دورترین نقاط کشور نیز سعی در برقراری ارتباط به عنوان زیرساخت حیاتی و امنیتی توسعه کشور داشته است.

وی افزود: به لطف خدا و تلاش همکاران مالی شرکت مخابرات ایران توانستیم مقداری از بدهی شرکت مخابرات را تسویه کنیم اکنون دغدغه ما پرداخت بدهی به بیمه است که آن هم در اولویت امور مالی قرار گرفته است./ مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 202941

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید