جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از موفقیت دستیاران رشته های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه، با کسب ۳۷ رتبه برتر در آزمون بورد امسال خبر داد.

به گزارش پیام خبر، دکتر سید وحید حسینی با تبریک کسب این موفقیت به مجموعه آموزشی دانشگاه و دستیارانی که موفق به کسب رتبه شده اند، گفت: رتبه های بورد در دو سطح ۱۰ درصد و پنج درصد برتر اعلام می شوند که امسال دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ۳۰ رتبه برتر در ۱۰ درصد و ۱۶ رتبه برتر در پنج درصد داشته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به ارتقای ۳۳درصدی عملکرد دستیاران در گروه ۵ درصد نسبت به سال گذشته، این را نشانگر رشد کیفیت آموزشی، در کنار ارتقای موفق کمیت عملکرد رزیدنت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آزمون بورد عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از کسب ۷ رتبه برتر فوق تخصصی در آزمون امسال به عنوان مصداقی دیگر از ارتقای عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این رویداد علمی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
دکتر سید وحید حسینی با بیان اینکه امسال دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد تا از مجموع ۱۹ رشته ای که دستیاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آزمون بورد حضور داشته اند، در ۱۵ رشته به رتبه برتر دست یابد، ادامه داد: این موفقیت در کنار راندمان نزدیک به ۸۰ درصد، نسبت به راندمان ۷۰ درصدی سال گذشته، گامی مهم در ارتقای کیفیت کلی آموزش تخصصی در همه رشته ها محسوب می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: همچنین از نظر تعداد رتبه، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شد تا پس از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و ایران در مقام چهارم کشور جای گیرد که امیدواریم با همت اساتید و دستیاران بتوانیم در سال های آینده این رتبه را نیز بهبود ببخشیم.
او با تقدیر از تمامی اساتید دانشگاه و دانشجویان پرتلاشی که با نگاه به آینده در کسب این دستاورد سهیم بوده اند، افزود: بی شک سرمایه گذاری در حوزه آموزش، ترسیمی از موفقیت آینده خواهد بود و این اولویت بخشی در حیطه آموزش پزشکی به واسطه ارتباط با جان و سلامت مردم، از اهمیت ویژه تری برخوردار است که مجموعه آکادمیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قریب به هشت دهه فعالیت، همواره در این عرصه پیشتاز و سرآمد بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد برگزیدگان و افتخارآفرینان حوزه آموزش دانشگاه بتوانند با تداوم این مسیر ارزشمند، در آینده نیز گام های پرتوانی را در مسیر خدمت به جامعه برداشته و سیمای سلامت کشور از حضور موثر آنان در عرصه خدمت به سلامت مردم، همواره درخشان باشد.

 

کد خبر 203126

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید