جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس آنفلوآنزا در مدارس و در بین دانش آموزان برای تعطیلی مدارس فعلاً برنامه‌ای نداریم.

به گزارش پیام خبر از اراک، حمیدرضا نوازنی 1 آبان در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس آنفلوآنزا در مدارس و در بین دانش آموزان برای تعطیلی مدارس فعلاً برنامه‌ای نداریم و اگر بنا است تعطیلی هم صورت بگیرد با دستور ستاد ملی کرونا انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان طرح مسئله افزود: این جشنواره در راستای رشد متوازن رشته‌ها و گرایش دانش آموزان به رشته ریاضی برگزار خواهد شد و لازم است که دستگاه‌ها کمک کنند تا این جشنواره به خوبی برگزار شود تا دانش آموزان ترغیب شوند تا به رشته ریاضی بیشتر گرایش پیدا کنند.

وی ادامه داد: لازم است اداره کل ثبت احوال برای شناسایی افراد بی سواد آمار و اطلاعات را در اختیار معاونت سوادآموزی قرار دهد تا با شناسایی افراد بی سواد به دنبال آموزش آن‌ها باشیم.

نوازنی در خصوص تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان استثنایی و معلول گفت: با کمک شهرداری با در اختیار قرار دادن وسیله نقلیه برای رفت و آمد آن‌ها و یا پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب این مشکل مرتفع می شود.

 

کد خبر 203179

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید