چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۰۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت مخابرات ایران در یک استراتژی پنج ساله، در چهارمحور حرکت به سوی فناوری های جدید و به روز، آی تی و خدمات مشتری، بهبود تعامل داخلی وبیرونی و ارتقای ساختار منابع انسانی، برنامه توسعه ای را از فروردین ۱۴۰۱ آغاز کرد.

به گزارش پیام خبر، شرکت مخابرات ایران در یک استراتژی پنج ساله، در چهارمحور حرکت به سوی فناوری های جدید و به روز، آی تی و خدمات مشتری، بهبود تعامل داخلی وبیرونی و ارتقای ساختار منابع انسانی، برنامه توسعه ای را از فروردین ۱۴۰۱ آغاز کرد.

دکتر ابراهیم محمودزاده، درخصوص برنامه توسعه پنجساله شرکت ، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: مخابرات گنجینه ای از نقشه ها، پیش نویس ها و دانش طرح ریزی را در اختیار دارد که استفاده مناسب و صحیحی از آنها نشده و به مرحله عملیاتی نرسیده است، هیئت مدیره جدید، این تجربه ارزشمند گذشته را بازبینی کرده و سعی بر بهبود و عملیاتی کردن این بخش های دست نخورده و مطالعاتی داشت که نتیجه اش برنامه استراتژیک پنجساله شرکت مخابرات ایران از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۵ است.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، هدف از اجرای این برنامه پنجساله استراتژیک را رسیدن به زیست بوم دیجیتال عنوان کرد و گفت: این برنامه چند دوره زمانی دارد، در فاز اول سرمایه گذاری را کامل می کنیم و در فاز دوم شایسته سالاری و ارتقای ساختار نیروی انسانی مطابق با دانش روز و براساس اصل توسعه نیاز مشتری را انجام می دهیم.

وی فاز سوم ونهایی برنامه را نتیجه گیری اعلام کرد وگفت : در نتیجه ، تا پایان پنج سال، در حوزه تلفن ثابت، دربخش وویس افزایش ۲ تا ۲ونیم برابری درآمد، در حوزه پهنای باند، افزایش ۵ برابری، در حوزه دیتا وانتقال افزایش 2 و نیم برابری و در حوزه ارزش افزوده و دیجیتال که رسیدن مشتری به زیست بوم دیجیتال است، افزایش ۳۰ برابری را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: این برنامه تهاجمی وتحولی، شرکت مخابرات ایران را در آینده ای نه چندان دور از یک شرکت زیان ده به شرکتی سود ده تبدیل خواهد کرد و سهامداران خود را به منحنی سود ده رو به بالا در بازار می رساند. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 203262

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید