جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

فضا را برای جولان دشمن با خالی کردن صحنه مهیا نکنیم

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نباید فضا را با خالی کردن صحنه برای جولان و عرض اندام دشمن مهیا کنیم.

به گزارش پیام خبر، اسماعیل محبی پور در جلسه هماهنگی سیزدهم آبان ، ضمن گرامیداشت روز 13 آبان و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) افزود : مناسبت هایی که در انقلاب اسلامی داریم و نامگذاری کرده ایم از جمله 22 بهمن و 13 آبان همگی از شعائر الهی هستند چرا که انقلاب ما اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: اگر این روزها گرامی داشته نشود و شعائر الهی را زنده نگاه نداریم دشمن به میدان می آید و جالی خالی که در نتیجه بی تفاوتی به این شعائر ایجاد شده را پر می کند.

او اظهار داشت: ما در انقلاب با شعائر زنده هستیم و اگر نسبت به آنها بی تفاوت باشیم قطعا هم به کشور و ملت و هم به انقلاب و نظام خسارت های جبران ناپذیری وارد خواهد شد.

وی، بر لزوم برنامه ریزی دقیق و منظم برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های روز 13 آبان به عنوان روز استکبار ستیزی تاکید کرد و گفت: باید از همه فرصت ها برای بلند کردن شعائر الهی استفاده کنیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ ، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که هر سه ، از وقایع مهم تاریخی هستند.

محبی پور ادامه داد: بنابراین در این روز باید هم علما و طلاب ، هم دانش آموزان و هم دانشجویان به شکل ویژه پای کار بیایند و در گرامیداشت هرچه باشکوه تر این روز ایفای نقش کنند.

او اظهار داشت: البته برگزاری برنامه به تنهایی مد نظر نیست بلکه برنامه هایی که برای این مناسبت ها پیش بینی شده یا می شود باید تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

وی، راهپیمایی 13 آبان را اصلی ترین برنامه روز استکبارستیزی دانست و گفت: در برگزاری این راهپیمایی و انجام سایر برنامه ها نباید نگاه ها صرفا متمرکز بر شیراز باشد بلکه باید استانی نگاه کنیم و تمام شهرستان های استان برنامه های متناسب با این روز را تدارک ببینند.

محبی پور، از ادارات مرتبط استان خواست که در آستانه 13 آبان نسبت به ایجاد ستاد اجرایی گرامیداشت روز مقابله با استکبار جهانی اقدام کنند.

 

کد خبر 203347

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید