جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آغاز ثبت نام نخبگان جامعه کار و تولید استان مرکزی برای حضور در سی و چهارمین جشنواره امتنان با هدف تقویت فرهنگ کار و شناسایی نخبگان در سطوح ملی و استانی آغاز شد.

به گزارش پیام خبر از اراک، فرهنگ‌سازی، تشویق و تقویت روحیه کار و تلاش در بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و به اشتراک گذاری اطلاعات، تجارب، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید، تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی ایرانی- اسلامی کار، تکریم و تجلیل از فعالان و نخبگان عرصه کار و تولید از اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

نام نویسی برای حضور در این جشنواره تا پنجم آذر ماه امسال ادامه دارد؛ کارگران، گروه‌های کار و واحدهای صنعتی ،خدماتی و کشاورزی استان مرکزی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir، برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند و یا با شماره ۰۸۶۳۴۰۳۲۵۴۸تماس برقرار کنند.

پس از پایان مهلت نام نویسی، کار ارزیابی و بازدید میدانی توسط کمیته داوری آغاز و برگزیدگان جشنواره استانی مشخص معرفی می‌شوند.

 

کد خبر 203447

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید