جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۴۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: مؤدیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و اصناف خود تا ۵ دیماه سال جاری اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز خواهند بود.

به گزارش پیام خبر، سعید مصفا از اعطای تخفیف ۲۰ درصدی عوارض نقدی ساختمانی و اصناف خبر داد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با اعلام این خبر افزود: مؤدیانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و اصناف خود تا ۵ دیماه سال جاری اقدام کنند، مشمول ۲۰ درصد تسهیلات تشویقی شهرداری شیراز خواهند بود.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز تصریح کرد: این تخفیف تنها شامل آن دسته از مؤدیانی است که بدهی خود را به صورت نقدی و یک جا پرداخت کنند.

مصفا بیان کرد: مهلت بهره‌مندی از کاهش ۲۰ درصدی محدود و غیر قابل تمدید است و این اقدام تنها در راستای اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تشویقی برای رونق ساخت و سازهای شهر شیراز و ارائه تسهیلات لازم در این خصوص و وصول درآمدهای شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است.

او مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و بهای خدمات را عامل افزایش راندمان خدمات شهری دانست و خاطرنشان کرد: بدیهی است پرداخت به هنگام عوارض، علاوه بر ایجاد اقتصادی پویا و پایدار، مسیر دستیابی کلانشهر شیراز به شاخصه‌های توسعه‌یافتگی را هموار ساخته و روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری را سرعت می‌بخشد.

به گفته معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز؛ روش‌های پرداخت عوارض اصناف «شغلی» از طریق مراجعه به مناطق ۱۱گانه شهرداری، اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری واقع در خیابان شهید پیشرو، حدفاصل پل امام علی (ع) و خیابان راهنمایی، ساختمان شهید سلیمانی، طبقه سوم، واحد اصناف ‌و اتاق اصناف واقع در پل سلمان فارسی، خیابان شهدای اصناف، پشت ساختمان معاونت وظیفه عمومی، جنب اداره کل امور مالیاتی استان، اتاق اصناف مرکز استان فارس است.

مصفا گفت: پرداخت عوارض ساختمانی نیز از طریق مراجعه به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی به نشانی eshahr.shiraz.ir و مراجعه به مناطق ۱۱گانه شهرداری شیراز است.

 

کد خبر 203477

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید