جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۵۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فهرست نهایی تیم ملی لهستان جهت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد.

به گزارش پیام خبر، لهستان با ۲۶ نفر عازم جام جهانی قطر می شود که در درون دروازه وویژک شزنی از باشگاه یوونتوس، بارتلومی دراگوفسکی از فیورنتینا و لوکاس اسکوروپسی از بولونیا قرار می گیرند.
مدافعان این تیم را یان بدنارک از استون ویلا، یاکوب کیویور از اسپزیا، کمیل گلیک از بنوِنتو، بارتوش برزینسکی از سمپدوریا، رابرت گامنی از آگسبورگ، متیو کش از استون ویلا، ماتئوش ویتسکا از کلرمون، نیکولا زالفسکی از آاث رم و آرتور یدرژیچیک از لژیا ورشو تشکیل می دهند.
کریستیان بیلیک از بیرمنگام، پرزمیسلاو فرانکوفسکی از لنز، کامیل گروسیسکی از پوگون ژچین، یاکوب کامیسنکی از ولفسبورگ، گرژگورز کریخوویاک از الشباب، میخال اسکیوراس از لخ پوزنان، سباستین شیمانسکی ازفاینورد، دامیان شیمانسکی از آاِک آتن، پیوتر زیلینسکی از ناپولی و شیمون زورکوفسکی از فیورنتینا در خط هافبک برای لهستان بازی خواهند کرد.
روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی فوتبال اروپا و برنده کفش طلا ۲۰۲۲ از باشگاه بارسلونا به همراه آرکاردیوش میلیک از یوونتوس، کریستوف پیونتک از سالرنیتانا و کارول سویدرسکی از شارلوت اف سی نیز برای باز کردن دروازه حریفان تلاش می کنند.
لهستانی ها در گروه C در کنار تیم های مکزیک، عربستان و آرژانتین قرار دارند و در اولین بازی، سه شنبه یکم آذرماه با مکزیک دیدار خواهند کرد.

 

کد خبر 203515

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید