پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ابلاغ «دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت» پس از پیشنهاد و موافقت کمیسیون تنظیم مقررات و شورای رقابت و پس از بررسی توسط ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است تا وضعیت توسعه شبکه مخابراتی ارتقا پیدا کند.

به گزارش پیام خبر، ابلاغ «دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت» پس از پیشنهاد و موافقت کمیسیون تنظیم مقررات و شورای رقابت و پس از بررسی توسط ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است تا وضعیت توسعه شبکه مخابراتی ارتقا پیدا کند.

با توجه به ماده ۳ مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای رقابت با موضوع «دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت»، شرکت مخابرات ایران در سال اول اجرای تعرفه ملزم به ارائه و استقرار نظام حسابداری بهای تمام شده نبوده است ولی این شرکت براساس اعلام نظر شورای رقابت خود را ملزم به فراهم کردن مدارک مورد نیاز این شورا کرد وتا هفته آینده ارائه می شود.

بر اساس این خبر، ثابت ماندن تعرفه خدمات ثابت شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته منجر به عدم توسعه مطلوب حوزه ارتباطات شده و با توجه به نقش شرکت مخابرات ایران در پیاده‌سازی الزامات توسعه‌ای و رشد اقتصادی کشور، باید زیرساخت های این شرکت تحول یابد و این امر با سیاستگذاری های منطقی و همکاری تمامی ذی نفعان این حوزه و دستگاهها مرتبط امکان پذیر است. ومی توان ارتباطات کشوررا توسعه داد و حیات دوباره به ارتباطات بخشید.

 

کد خبر 203591

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید