شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۴۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به مناسبت سی‌اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی فارس فردا سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ ماه اجرا می‌شود.

به گزارش پیام خبر، به مناسبت سی‌اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی روز ۲۴ آبان‌ ماه اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه ها یا پرتال کتابخانه های عمومی به نشانی samanpl.ir/common/portal/fehrestlib و یافتن پرتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر خود، ضمن دریافت کد تخفیف که تا پایان آذرماه اعتبار خواهد داشت، به عضویت در کتابخانه مورد نظر خود اقدام کنند.

افزون بر این، طرح بخشودگی جرایم دیرکرد منابع به امانت گرفته شده در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت آغاز سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این طرح که از شنبه ۲۱ تا جمعه ۲۷ آبان ماه اجرا می‌شود، اعضایی که منابع امانی خود را همچنان پس از اتمام تاریخ امانت در اختیار دارند، می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ عمومی امانت دهنده، از بخشودگی جرایم دیرکرد این طرح برخوردار شوند.

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ تا ۲۷ آبان ماه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی کتاب محور در کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

کد خبر 203617

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید