پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خلیلیان از دستگیری 11 نفر از عوامل حمله تروریستی ایذه خبر داد و گفت: تمام عناصر پشت پرده و شبکه‌هایی که این افراد را سازماندهی کرده‌اند شناسایی خواهند شد و آنها را به مجازات می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار پیام خبر از خوزستان، صادق خلیلیان ظهر امروز در خصوص اقدامات انجام شده جهت شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی ایذه اظهار کرد: ۲۵ آبان ماه یک واقعه تلخ به وقوع پیوست و عده‌ای با سوءاستفاده از هیجانات برخی از جوانان و مطالباتی که داشتند در میان آنها شروع به تیراندازی کردند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در این اقدام تروریستی تعدادی از مردم شهید و تعدادی نیز مجروح شدند افزود: بعد از این حادثه، بلافاصله موضوع در دستور کار مقامات انتظامی و امنیتی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 11 نفر از عواملی که در این قضایا دست داشتند، دستگیر شدند اضافه کرد: یکی آنها قصد داشت از طریق مرز یکی از استان‌های شمال غربی کشور خارج و خود را به اروپا و یکی از کشورهای فرانسه یا آلمان برساند که سریعا دستگیر شد.

خلیلیان تصریح کرد: تمام عناصر پشت پرده و شبکه‌هایی که این افراد را سازماندهی کرده‌اند شناسایی خواهند شد و آنها را به مجازات می‌رسانیم.

در حمله تروریستی در ایذه هفت نفر شهید و هشت نفر نیز مجروح شدند.

 

کد خبر 203687

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید