جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۴۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه
رضایی خواستار پخش فیلم‌های عوامل عملیات تروریستی ایذه از سوی مقامات انتظامی و امنیتی شد و گفت: اکنون مسئله فضای مجازی و جنگ در افکار عمومی یک جنگ بسیار مهم است و از این رو باید در کنار کارهای اطلاعاتی و امنیتی، اطلاعات این عوامل به مردم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار پیام خبر از خوزستان، محسن رضایی امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه، با بیان اینکه هر کسی در این حادثه دخالت داشته باشد دستگیر می‌کنیم و انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت اظهار کرد: مسئولان قضائی عاملان این جنایت را به ایذه بیاورند و در مقابل چشم مردم مجازات کنند تا بدانند ایذه قهرمان همیشه سرپای خود ایستاده و با دادن چند شهید خم نمی‌شود و به مسیر تاریخی خود ادامه خواهد داد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه چند نفر از مسببان این عملیات تروریستی در حالی که می‌خواستند از مرز باکو خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به اهواز هستند اضافه کرد: به هیچ وجه در برخورد با مسببان کوتاهی صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه اینکه آمریکایی‌ها دیدند در حال شکست در تحریم اقتصادی هستند، اقدام به ایجاد ناامنی در کشور کردند افزود: هدف دشمن از ایجاد ناامنی کاهش سرمایه‌گذاری و معادلات تجاری در این کشور و تعطیلی بازارها است تا از این طریق به اهداف خود که همان تحریم اقتصادی است دست پیدا کنند.

رضایی تصریح کرد: دشمن فهمیده که اقتصاد و فرهنگ ایران در حال تحول و اصلاحات جدی است و دولت مردمی می‌خواهد مردم‌داری، برداری و محبت را به مردم برگرداند تا بین دولتی‌ها و مردم فاصله نباشد از این رو آن را خطری جدی برای خود می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن می‌داند بزرگترین بمب اتمی ایران رابطه مردم با دولتی‌ها، رهبری و اسلام است از این رو می‌خواهد این رابطه را قطع کند؛ به همین دلیل دست به ایجاد ناامنی رده و پشت سر معترضان قرار گرفته است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه معترضان و مردم حق دارند حرف خود را در این کشور بزنند چرا که انقلاب آمده تا حرف مردم را به گوش دولتمردان برساند تصریح کرد: همانطور که مردم در انتخابات شرکت دارند از سوی دیگر باید مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز و قانونی به گوش دولتمردان برساند.

وی خواستار پخش فیلم‌های عوامل عملیات تروریستی ایذه از سوی مقامات انتظامی و امنیتی شد و ابراز کرد: اکنون مسئله فضای مجازی و جنگ در افکار عمومی یک جنگ بسیار مهم است و از این رو باید در کنار کارهای اطلاعاتی و امنیتی، اطلاعات این عوامل به مردم ارائه شود.

رضایی با اشاره به اینکه باید ارزش‌های انقلاب مردم دوستی، برادری و محبت دوباره احیا شود خاطر نشان کرد: این دولت و کسانی که با این دولت همکاری می‌کنند اسم خود را دولت مردمی گذاشته‌اند و باید به ارزش‌های انقلاب که متاسفانه از ما گرفته‌اند برگردیم که به امید خدا به همین صورت خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نیز با بیان اینکه آنهایی که به سوی مردم کوچه و بازار و حافظان امنیت شلیک می‌کنند قطعا عاملان دشمن هستند عنوان کرد: هدف دشمنان ضربه زدن به امنیت کشور است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه این حادثه غمبار خللی در عزم و اراده و وفاداری مردم دلباخته رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد ادامه داد: مردم ایذه و خوزستان بدانند حافظان امنیت تروریست‌ها را شناسایی، دستگیر و به شدت مجازات خواهند کرد آنها را به سزای اعمال ننگین و بزدلانه خود خواهند رسید.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری نیز با اشاره به انتظار خانواده‌های شهدای ایذه در انتقام خون شهدایشان اذعان کرد: این قول را می‌دهیم که روزگار سیاهی در انتظار تروریست‌ها است. 

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه مردم ایران در کنار هم هستند اما دشمن می‌خواهد میان آنها جدایی بیندازد تاکید کرد: دشمنان بدانند هرگز نمی‌تواند به این اهدف خود دست پیدا کنند چرا که دست بیعت به رهبری و امام زمان داده‌ایم و دست از این بیعت نمی‌کشیم.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این شهدا را نشان‌دهنده بیعت امت با مقام معظم رهبری دانست و یاد آور شد: آنهایی که اعتراض داشتند صفشان از تروریست‌ها جداست و اگر هم اشتباهی کرده‌اند بیایند و توبه کنند.

 

کد خبر 203689

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید