چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق شیراز خبر داد:

برق رسانی به تمام روستاهای بالای 10 خانوار

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق شیراز از برق رسانی به همه روستاهای بالای 10 خانوار و اکثریت روستاهای بالای 5 خانوار خبر داد.

به گزارش پیام خبر، عبادالله عبادی با تاکید بر توسعه برق رسانی و بهسازی روستایی گفت: همه روستاهای بالای 10 خانوار و اکثریت روستاهای بالای 5 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: روستاهایی که اخیرا کد خانوار دریافت کردند و عمدتا از روستاهای عشایری و اسکان موقت هستند نیز در نوبت نیرورسانی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به تخصیص منابع مالی اضافه کرد: سال گذشته نیرو رستنی به 2 روستا آغاز شد و تا پایان سال به سر انجام رسید، امسال نیز برق رسانی به 3 روستا برنامه ریزی شده است.

عبادی با بیان اینکه سال گذشته برق رسانی و بهسازی روستایی با اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال اجرا شد، افزود: سال گذشته بهسازی مستمر شبکه های برق روستایی در 104 روستا با هزینه 350 میلیارد ریال اجرا شد و امسال برق رسانی به روستاهای سرونخودی و گشتاسب آباد، با اعتبار 100 میلیارد ریال اجرا شد.

معاون برنامه ریزی مهندسی شرکت توزیع برق شیراز تصریح کرد: برق رسانی به 3 روستای شهرستان های سروستان، سپیدان، زرقان برنامه ریزی شده است، برق رسانی به روستای چم قائدی با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال نهایی شده و برق رسانی به روستای امامزاده محمد سروستان با اعتبار 70 میلیارد ریال و روستای عبدالکریمی زرقان با اعتبار 15 میلیارد ریال برنامه ریزی شده است.

 

کد خبر 203704

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید