پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موسسه آموزش عالی زند شیراز موفق به دریافت مقام نخست در بخش فیلم در دهمین جشنواره ملی رویش شد.

به گزارش پیام خبر، سید ابراهیم حسینی با اعلام خبر کسب رتبه اول در بخش فیلم داستانی در آیین اختتامیه دهمین جشنواره ملی رویش ویژه دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان کل کشور گفت: امروزه شاهد رشد روز افزون فعالیت های فردی و گروهی، در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی هستیم. به شکلی که استعداد های شگرفی در جای جای کشور رشد یافته و شکوفا شده اند. از این رو در جهت شناخت و رشد ظرفیت های بالقوه جامعه، جشنواره ملی رویش راه اندازی شده است.

رئیس موسسه آموزش عالی زند شیراز افزود: هدف از این جشنواره، بروز توانمندی های افراد و دستاورد های کانون های مختلف می باشد. در این گردهمایی سالیانه، دانشجویان و کانون ها، آثار و توانمندی های هنری و فرهنگی خود را بر طبق شرایط و ضوابط مربوط به جشنواره آماده و ارسال می کنند.

وی ادامه داد: جشنواره ملی رویش به صورت سالیانه با دستور معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاهی، در سطح دانشگاه های کشور برگزار می شود. این جشنواره با مشارکت دانشگاه های سراسر کشور، در جهت شکوفایی استعداد های ارزشمند فرهنگی، هنری و دینی، افراد مستعد را شناسایی و مورد تقدیر قرار می دهد.

حسینی در ادامه تشریح کرد: بر این اساس علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی، آثار خود را که می تواند شامل فیلمنامه، نمایشنامه، قطعات ادبی، موسیقی و غیره شود آماده و در زمان اعلام فراخوان به مرکز ارزیابی جشنواره ارسال کنند.

به گفته او، هدف از این جشنواره دانشگاهی، نهادینه سازی هویت کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها است و از طرفی در این رویداد ملی سالیانه، افراد مستعد و توانمند شناسایی شده و برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی معرفی می شوند. هدف دیگر این جشنواره ترغیب جامعه دانشگاهی به فعالیت های فرهنگی و هنری، و همچنین ترویج فعالیت های گروهی در دانشگاه هاست.

 

کد خبر 203710

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید