جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نشان استاندارد درج شده بر روی فرآورده شکر بسته بندی شده با نام تجاری دلفان، جعلی است.

به گزارش پیام خبر از اراک، نشان استاندارد درج شده بر روی فرآورده شکر بسته بندی شده با نام تجاری دلفان، جعلی است؛ لذا هرگونه تمرکز، توزیع و فروش این فرآورده ممنوع است و با متخلفین مطابق ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد برخورد خواهد شد.

در این راستا از عموم هموطنان تقاضا می شود از خرید این فرآورده خودداری کرده و در صورت مشاهده ی عرضه در سطح بازار، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به ادارات کل استانی سازمان ملی استاندارد ایران در سراسر کشور اطلاع رسانی کنند.

به استناد بند ۶ ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، چــاپ علامت اســتاندارد بــدون دریافت مستندات قانونـی دارا بـودن پروانـه کاربـرد علامت اسـتاندارد و یا تائیدیه از سازمان، جرم محسوب شده و مرتکبان به مجازات های تعیین شده در قانون محکوم می شوند.

خاطر نشان می شود، تنها حک علامت استاندارد بر روی محصول، به منزله اعتبار علامت استاندارد نبوده و نشان استاندارد ترکیبی از علامت استاندارد و کد رهگیری ده رقمی ذیل آن است که به منظور اعتبارسنجی و استعلام صحت علامت استاندارد حک شده بر روی کالاها، باید از طریق ارسال کد رهگیری ده رقمی ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ اقدام و اطلاعات مربوط به فرآورده مورد نظر را از این طریق اخذ کرد.

 

کد خبر 203716

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید