جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده ولی در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پی حضور تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش پیام خبر از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در پیامی به مناسبت حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان آورده است: از برادران عزیز که در تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی قطر حضور دارند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در این پیام می افزاید: امیدواریم با غیرت دینیشان و غیرت شهید سلیمانی ها، شهید حججی ها، شهید چمران ها و شهید مطهری ها با قدرت، عزت و شوکت مقابل حریفشان بایستند و وظیفه شان را به نحو احسن انجام دهند.

وی در بخش دیگری از این پیام ضمن تقدیر از موضع گیری ملی پوشان کشور دعا را بدرقه راه این عزیزان کرد و ادامه داد: دعا می کنیم انشاالله خداوند پیروزی و موفقیت به آنها بدهد.

امام جمعه اراک با اشاره به آیه 139 از سوره آل عمران که می فرماید: وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَاَنْتُمُ الْاَعْلَوْنَ اِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ، آورده است: نگران نباشید، با خدا باشید، خدا یار و یاور شما است و پیروز خواهید شد.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان این پیام آورده است: انشاالله پیروزی نهایی هم با ملت ما و ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز ما خواهد بود و امیدواریم ورزشکاران ما در این باره ستاره های درخشانی باشد که در قلب ملت ما جا دارند برای همیشه هم خداوندبه آنها توفقیق دهد و برکاتش را نصیب خود و نسل های آینده کند.

 

کد خبر 203718

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید